Επιπλέον ταυτίστηκε, εκ του πονηρού φυσικά, η εργασία μου ως παρουσιάστρια της εκπομπής με την ίδια την παραγωγή της εκπομπής και η αμοιβή μου για την παρουσίαση της εκπομπής (800 ευρώ μικτά) με το κόστος του κάθε επεισοδίου (14.000 ευρώ). Όπως ακριβώς γινόταν επί πολλούς μήνες όταν τα ίδια Μέσα με κατηγορούσανε ότι λαμβάνω 5000 ευρώ ως σύμβουλος του Υπουργού, ενώ ο πραγματικός μου μισθός ήταν 942 ευρώ, κάτι που σαφώς γνωρίζανε καθώς το Υπουργείο ενημέρωνε διαρκώς και εις μάτην. Η λασπολογία και ο λαϊκισμός συνεχίζονταν, όπως ακριβώς συμβαίνει και τώρα.
Περίμενα να υπάρξει μια αντίδραση προστασίας. Περίμενα να ενεργοποιηθούν τα δημόσια αντανακλαστικά. Ματαίως. Συνειδητοποίησα εγκαίρως ότι από αυτό το δημόσιο λιθοβολισμό, καθ’ όλα επικερδή, ήταν όλοι ευχαριστημένοι.
Ως εκ τούτου αποφάσισα να αρνηθώ την πρόταση για συνεργασία με την Εταιρεία Παραγωγής «Προσέγγιση» για την παρουσίαση της εκπομπής «Φυλές της Αθήνας», που έχει εγκριθεί από το ΔΣ της ΕΡΤ.
Η απόφαση μου αυτή ελήφθη όχι μόνο γιατί προφανώς και μπορώ να αντέξω αυτή τη δημόσια ταπείνωση, όχι μόνο γιατί οφείλω να προστατεύσω την οικογένειά μου και τους φίλους και συνεργάτες, αλλά και τη σωματική μου ακεραιότητα καθώς με έχουν καταστήσει ως τον απόλυτο στόχο φασιστικών και ακροδεξιών οργανώσεων. Αλλά και γιατί όλη αυτή η φασίζουσα ρητορική εξαπολύεται εναντίον μου και νομιμοποιείται από το γεγονός της φωτογράφισης και το γεγονός ότι είμαι γυναίκα (διότι – εκ παλαιοτάτων χρόνων - για ποιον λόγο μια γυναίκα προσλαμβάνεται κάπου εάν δεν είναι ερωμένη του εργοδότη της;;;), συμβάλει στον εκβαρβαρισμό της χώρας αλλά έχει και προσωπικές συνέπειες, με κυριότερη όλων τον επαγγελματικό αποκλεισμό μου.
Επιπλέον, εκτιμώ ότι εξαιτίας της αρνητικής δημοσιότητας, η παρουσία μου στην εκπομπή θα λειτουργήσει αρνητικά στο προσδοκώμενο το οποίο δεν είναι άλλο από το να γνωρίσουμε καλύτερα τον πολιτισμό που φέρει ο αλλοδαπός συμπολίτης μας.
Και για να τελειώνουμε με το αστείο περί της «αλλοδαπότητας» μου, κατάγομαι από παλιά θεατρική οικογένεια της Θεσσαλονίκης, που ακούει στο όνομα Γακίδη, και ο πατέρας μου είναι Έλληνας γιατρός με καταγωγή από τη Συρία. Όχι βέβαια πως θα επιτρέπονταν αυτός ο ρατσιστικός λόγος εάν δεν ήμουν Ελληνίδα.
Τέλος, συγχαίρω την ΕΡΤ για την πρωτοβουλία της προώθησης μιας εκπομπής για μετανάστες που θα είχε ως μοναδικό στόχο τη θωράκιση της κοινωνικής συνοχής και την αποτροπή της ξενοφοβίας, και λυπάμαι που η συνεργασία μας έληξε πριν ακόμα ξεκινήσει.
Σας ευχαριστώ,
Αφροδίτη Αλ Σάλεχ
Αφροδίτη Αλ Σάλεχ
ΥΣ. Παρόλο που είμαι σίγουρη πως πολύ καλά γνωρίζουν την πορεία μου τα ΜΜΕ, οφείλω να ενημερώσω για άλλη μια φορά:
Έχω σπουδάσει Θέατρο στη Σχολή Βεάκη, Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Πολιτικές Επιστήμες στο Πολιτικό της Νομικής Αθηνών,
Έχω δύο διπλώματα (certifications) από το Πανεπιστήμιο του Sussex (Migration Politics) και Oxford University (Forced Migration),
Ολοκληρώνω το μεταπτυχιακό μου στο Πολιτικό της Νομικής Αθηνών με θέμα «Πολιτική Επιστήμη και Κοινωνιολογία» και ξεκινάω το μεταπτυχιακό μου στο CITY UNIVERSITY του Λονδίνου με θέμα Global Migration,
Έχω εργαστεί σε Αθηναϊκές σκηνές, Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα, Τηλεόραση και Κινηματογράφο ως ηθοποιός επί 15 συναπτά έτη,
Έχω συγγράψει δύο λογοτεχνικά βιβλία που εκδόθηκαν στους εκδοτικούς οίκους ΕΣΤΙΑ και ΩΚΕΑΝΙΔΑ,
Έχω επί πέντε χρόνια συνεργαστεί με ΜΚΟ και Διεθνείς Οργανισμούς με θέμα τις μεταναστευτικές ροές,
Έχω διδάξει θέατρο σε παιδιά μεταναστών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες ενσωμάτωσης,
Αρθρογραφώ στην Athens Voice σε θέματα μεταναστών,
Εργάστηκα ως σύμβουλος του Υφυπουργού σε θέματα διαχείρισης μεταναστευτικών ροών για 11 μήνες, λαμβάνοντας 942 ευρώ το μήνα, δίχως να έχω με ιδία βούληση ρεπό ή άδεια κατά το διάστημα αυτό.
Κρίμα για την εκπομπή…
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έχω μια ένσταση έγκειται στο γεγονός ότι κατά την γνώμη μου όταν μιλάμε για μια πρόσληψη και για μια δουλειά, η κατάθεση αποδείξεων «Ελληνικότητας» είναι περιττή, πόσο μάλλον όταν η δουλειά έχει να κάνει με μια εκπομπή που αφορά τους μετανάστες! Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σας, αλλά αυτή δεν είναι λόγος να απαντάτε σε ερωτήματα που κακώς σας έχουν τεθεί από την αρχή.
κριμα Αφροδιτη γιατι αξιζεις...δημοσιευω ολοκληρη την απαντηση σου..καλη δυναμη...
ΑπάντησηΔιαγραφήRespect, Αφροδίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απόφασή σου σε τιμά και σε δικαιώνει εσαεί... και δυστυχώς είναι απόλυτα δικαιολογημένη...
Αγαπητή κ. Αλ Σάλεχ δε γνωρίζω παρά μέρος του έργου σας αλλά εικάζω ότι είστε ιδιαίτερα ικανή και κατάλληλη να παρουσιάσετε μια εκπομπή με θέμα τους μετανάστες. Επίσης, θεωρώ ο παρουσιαστής μιας εκπομπής στην ΕΡΤ δεν είναι δημόσιος υπάλληλος με την έννοια ότι πρέπει να περάσει συνέντευξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω, ωστόσο, μια ένσταση από διαφορετική σκοπιά απ' αυτές που περιγράφετε στο παραπάνω κείμενο. Στο μυαλό μου είναι νωπά ακόμη τα πάρε-δώσε του παρελθόντος στη δημόσια τηλεόραση (φύγε μπλε έλα πράσινε και το αντίστροφο). Ως προς αυτό και μόνο περίμενα διαφορετική στάση από εσάς, τώρα που αυτοί που ενέκριναν την εκπομπή σας τυχαίνει να συμπορεύονται πολιτικά μαζί σας. Θα σας έβγαζα λοιπόν το καπέλο αν από ευθιξία λέγατε εξ' αρχής όχι στην εκπομπή, τώρα στα εύκολα, ώστε να μην προκαλέσετε ούτε στο ελάχιστο.
Κακώς δεν θα παρουσιάσετε την εκπομπή και κακώς απολογείστε. Δεν αφορά κανέναν ούτε πόσα παίρνατε ούτε τι ακριβώς έχετε σπουδάσει ούτε ποιοι είναι οι γονείς σας. Οι περισσότεροι που σας βρίζουν ανάθεμα αν έχουν τελειώσει καν το λύκειο. Υπάρχουν τόσο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούν και αυτοί ασχολούνται με εσάς. Φαίνεται έχουν λύσει όλα τους τα προβλήματα εκτός από το να φύγουν οι ξένοι απ΄την Ελλάδα. Ξεχνάνε φυσικά ότι και οι Έλληνες υπήρξαν και πρόσφυγες και μετανάστες (ακόμα και σήμερα). Άνθρωποι που μισούν κάθετι διαφορετικό χωρίς λόγο αλλά γιατί έτσι έχουν μάθει να κάνουν δε μπορεί παρά να είναι στενόμυαλοι, φανατισμένοι, ανόητοι και φυσικά μισογύνηδες. Φυσικά και είναι μεμπτό το ότι είστε γυναίκα διότι ορισμένοι Έλληνες έχουν πιστεύω παρόμοια με των Ταλιμπάν. Και δεν είμαι υπερβολική καθώς ξέρω προσωπικά άνθρωπο που λέει ότι αν είχε κόρη θα την είχε κλειδωμένη στο σπίτι, ούτε σχολείο ούτε τίποτα για να μην έχει καμία επαφή με άντρα πριν να την παντρέψει. Είμαστε σε πολλά πράγματα χειρότερα από την Αφρική και άλλες αναπτυσσόμενες χώρες. Και δυστυχώς έχουμε πολλά μυαλά κολλημένα στο 1950... Γι'αυτό και δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά αυτή η χώρα. Ελπίζω να σας δούμε τελικά σε κάποια εκπομπή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή κυρία,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σας γνωρίζω, αλλά αντιλαμβάνομαι απολύτως πώς νιώθετε. Δυστυχώς τα μέσα ενημέρωσης και η πολιτική στη χώρα μας έτσι λειτουργούν. Γράφω για να εκφράσω τη συμπαράσταση μου. Ελπίζω και άλλοι προοδευτικοί άνθρωποι να κάνουν το ίδιο. Ευχομαι να είστε δυνατή και να συνεχίσετε να κυνηγάτε με πείσμα το όραμα σας.
Λυπάμαι Αφροδίτη. Δεν θα έπρεπε να καμφθείς από τέτοιων κινήτρων πιέσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον πιο κατάλληλος να παρουσιάσει μια τετοια εκπομπη ειναι ο Αδωνις. Η ελληνικότητα και το ευρύ πνευμα του ανθρωπου ειναι το διαβατηριο για μια εκπομπή που θα παρουσιαζει με ειλικρινεια και ανθρωπισμο το θεμα που πραγματευεται η εκπομπή. Άσε που θα γλύτωναν και κάποιοι από τις ομιλιες του για τον προεκλογικο του αγωνα. (Στην εκπομπή να μην επιτρεπεται η ομιλια από τον παρουσιαστή...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα επί της ουσιας: Δεν μου άρεσε η "απολογια" περι ελληνικοτητας αυτά ειναι της αρμοδιότητας του κυριου που προανεφερα αλλά σιγουρα κατα καιρους υπαρχει η στοχοποιηση ανθρωπων από τα ΜΜΕ. Δυστυχως στην χωρα μας η αξιοκρατια ειναι αγνωστο φρουτο και ετσι ακομα και αν άξια ειχατε την θεση συμβουλου ή παρουσιάστριας εκπομπης η αμφιβολια θα υπηρχε.
Το πρόβλημα μάλλον δεν είναι η γυμνή φωτογράφηση αλλά η «φύση» της εκπομπής. Προφανώς δε νομίζω ότι εκείνος που θα κάνει αυτή την τόσο αναγκαία εκπομπή, θα έχει διαφορετική αντιμετώπιση από τους ψυχικά διεστραμμένους. Όμως, για κάποιον ακατανόητο σε εμένα λόγο, δίνεις μεγάλη σημασία σε blogs και εφημερίδες του περιθωρίου και του απόπατου. Στην Ελλάδα υπάρχουν παράλληλα πολλές Ελλάδες. Μια από αυτές είναι η σκοτεινή Ελλάδα της ακροδεξιάς αλητείας, του μεσημεριανού κατιναριού, της νυχτερινής σπερμολογίας, του «πατριωτικού χώρου», των απατεώνων βιβλιοπώληδων και των φανατικών πάσης φύσης, οι οποίοι μπορεί μεν να γαυγίζουν δυνατά, αλλά εντούτοις δεν επηρεάζουν κανένα. Ποιος σοβαρός άνθρωπος τους ακούει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα Αφροδίτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνω την πίκρα σου και την αίσθηση της μοναξιά σου,τοχω περάσει και εγώ.
Αλλά όμως,επίτρεψε μου να σου πω πως η παραίτηση σου είναι νίκη( πυρρειος θέλω να ελπίζω) της κίτρινης δημοσιογραφίας και του φασιστικού εκχυδαισμού φευ ενός όχι μικρού κομματιού της κοινωνίας μας.
Και με αυτή την έννοια είναι ήττα όλων μας!
Σημειώνω πως η κριτική που υπήρξε στη περίπτωση της ανάθεσης της εκπομπής όπως και εκείνης της τοποθέτησης στη θέση του συμβούλου ήταν συχνά εύλογη... Έγινε και κριτική που είχε σαν βάση την υπόνοια εύνοιας και αναξιοκρατίας. Δεν έκαναν κριτική μόνο φασίστες όσο και να εσείς θέλετε να περάσετε αυτή την εικόνα με σκοπό τη θυματοποίηση σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ. Φαντάζομαι πως το σχόλιο μου δεν θα δημοσιευτεί. Δεν πειράζει
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφεις σχεδόν όλο το βιογραφικό σου .Σε ποιον δίνεις λογαριασμό ; γιατί απολογείσαι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κατάφεραν να σε βάλουν σε θέση άμυνας ;
Μην τους το επιτρέπεις αυτό !
Πρέπει να μάθουμε να μην κρίνουμε τους ανθρώπους από το παρελθόν τους αλλά από αυτό που μπορούν να μας προσφέρουν τώρα και στο μέλλον .
Μήπως και η καταγωγή δεν αφορά το παρελθόν μας ;αν και μακρινό είναι παρελθόν και μάλιστα δεν το επιλέγουμε .Όποιος διάλεξε να είναι Έλληνας ή Τούρκος ή Αμερικανός έχει σημασία από που κατάγεται ; Ας φοβόμαστε αυτούς που δεν διάλεξαν πατρίδα και όμως μας κυβερνούν .
Αφροδίτη μην αμύνεσαι γιατί τα θηρία οσφραίνονται τον φόβο και δεν υποχωρούν .Επίθεση λοιπόν και μην τους αφήνεις να στο κάνουν αυτό .
Θα ήθελα πολύ να είμαι φίλος σου
Αφροδίτη εγώ δεν σε γνωρίζω προσωπικά. Δυστυχώς στην χώρα μας για να πάει κανείς μπροστά πρέπει να βάλει γνωστούς και παραγνωστούς. Ανεξαρτήτως αν κάποιος διαφωνεί ή συμφωνεί με την εκπομπή της Αφροδίτης. 'Ομως Αφροδίτη επέτρεψέ μου να πω και κάτι άλλο. Έχει άμεση σχέση με τον τίτλο της επομπής σου που θα προβαλόταν. Πιστεύω πως είναι αρκετά ανόητοι όσοι θεωρούν την ανάγκη για εθνική κυριαρχία ως φασισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣέβομαι όλους τους μετανάστες γιατί κανείς τους δεν είναι ευτυχισμένος που ζει σε μια ξένη χώρα. Είναι γνωστό πως η καλύτερη ευχή για κάθε μετανάστη είναι να γυρίσει πίσω στην πατρίδα του όταν εκεί οι συνθήκες γίνουν ευνοϊκες φυσικά.
Γιατί εγώ πρέπει να θεωρούμαι φασίστας τώρα; Ακροδεξιός; (!) Τους σιχαίνομαι τους κάθε είδους φασίστες που στο όνομα της πολυπολυτισμοκότητας θέλουν να ισοπεδώσουν τους λαούς της Ευρώπης επιβάλοντας τους ένα μείγμα από πολλά πράγματα μαζί. Εγώ λοιπόν αγαπώ την ιστορία του Πακιστάν, της Ινδίας, της Σομαλίας, της Αλγερίας, του Αφγανιστάν. Θαυμάζω τις μουσικές τους γιατί είναι υπέροχες.Οι περισσότεροι δε λαοί από αυτούς έχουν μεγάλη ιστορία αλλά και ιδιαίτερα αναπτυγμένους πολιτισμούς Δεν θέλω λοιπόν οι φυλές τους, που είναι ιερές όπως και η ελληνική φυλή, να αναμειγνύονται. Αυτό λέγεται ισοπέδωση και ρατσισμός. Μπορεί να είμαστε φίλοι να πολεμάμε μαζί, να τρώμε μαζί να αγαπάμε μαζί, να κλαίμε μαζί, αλλά δεν πρέπει να κάνουμε ευτυχισμένους όσους μας θέλουν να γίνουν ένα κουβάρι. Καταλάβετέ το! Όσα master και να έχετε όσες γνώσεις και να έχετε αν δε καταλάβετε αυτό πάντα θα υπάρχουν οι λεγόμενοι "φασίστες - ακροδεξιοί" Για να μην υπάρχουν οι οι ακροδεξιοί - χρυσαυγίτες, πρέπει να μην τους δίνουμε τροφή!
Αν πιστευετε στη δημοκρατία της ενημέρωσης και τον απόψεων μπορείτε να το δημοσιεύσετε.
Σας ευχαριστώ πολύ
Ομολογουμένως, θα ήθελα να σ΄ευχαριστήσω που ματαίωσες την εκπομπή στη δημόσια τηλεόραση. Φυσικά αφορούν το κάθε Έλληνα πολίτη το που πηγαίνουν τα χρήματά του. Μια φορά μόνο σε πέτυχα στη τηλεόραση να μιλάς ειρωνικά ( δεν μ΄ενδιαφέρει ο λόγος που σε ώθησε σ΄αυτό ) και να λες με περίσσιο ειρωνικό, υποτιμητικό στιλάκι: Τι νομίζετε, ότι θα θέλουν όλοι σαν τρελοί να γίνουν Έλληνες; Θέμα που αφορούσε την πρόσφατη ιθαγένεια. Αυτό μου υπεραρκούσε ώστε να σε «στοχοποιήσω» ( απλά στη συνείδησή μου ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή τύχη σου εύχομαι. Αν και πιστεύω ότι μετά από αυτή σου την πράξη, θα έχεις όχι απλή τύχη, αλλά κάτι παραπάνω. Αυτό το κάτι παραπάνω, θα το κερδίσεις, ξέρεις πως, με τον τρόπο που κέρδισες παλιότερα, λόγω άσεμνων πράξεων.
Υ.Γ. Το ότι λένε πως δεν είσαι Ελληνίδα, κάποιο λόγο θα΄χουν. Απλά δέξου το και μη πεισμώνεις για προφανείς λόγους.
αφροδιτη
ΑπάντησηΔιαγραφήπαραπληροφορημενος ειχα επιφυλαξεις για σενα.
τωρα ομως και παρα τις επιφυλαξεις μου για τις αποψεις σου για το μεταναστευτικο(για καθαρα πραγματικους λογους πχ αντοχες τις χωρας και οχι φυσικα για τους δυστυχεις και αξιοβοηθητους συνανθρωπους μας-μεταναστες -νομιμους η μη)ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ,ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Εύχομαι η απάντηση σου να τύχει ανάλογης κυκλοφορίας με τα σκουπιδοmail που αναφέρονταν "στο σκάνδαλο της πρόσληψσης στην ΕΡΤ" (μεταξύ μας, δεν το πιστεύω).
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να μου απαντήσετε ποιος από τους παραπάνω συνομιλητές ζει στην Πλατεία Αμερικής, στον Άγιο Παντελεήμονα, στον Κολωνό, στην Πλατεία Αττικής, στην Πλατεία Κολιάτσου, στην Αγίου Κωνσταντίνου, στην Μάρνης, στην Πατησίων, στην Κυψέλη κλπ. Είμαι 1000% σίγουρος, κανείς σας. Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρετε να λέτε. Μας εξαναγκάσατε κυρία Αλ Σάλεχ εσείς και οι φίλοι σας να ζούμε σε βρόμικες τριτοκοσμικές και άκρως εγκληματικές περιοχές χωρίς ποτέ να μας ρωτήσετε. Χάσαμε τις περιουσίες μας και δεν μπορούμε ούτε τα παιδιά μας να τα πάμε βόλτα φοβούμενοι για τις ζωές μας και δικαιολογημένα από την πρωτόγνωρη και στυγνή ξενόφερτη εγκληματικότητα. Ελάτε να ζήσετε και εσείς στις περιοχές γκέτο της Αθήνας για να καταλάβετε τον πόνο μας. Προσωπικά δε διαφωνώ στο να έχει η κυρία Αλ Σάλεχ εκπομπή στην κρατική ΕΡΤ για τους μετανάστες παρόλο που την πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες αλλά απαιτώ να έχω και εγώ εκπομπή στην κρατική ΕΡΤ που θα αναφέρεται στις πληγές που έφερε στην Ελληνική κοινωνία η λαθρομετανάστευση. Είναι απαράδεκτο να συγκρίνουμε τους Έλληνες μετανάστες οι οποίοι πήγαν νόμιμα, οργανωμένα και κατόπιν προσκλήσεως σε ξένες χώρες ως μετανάστες, με όλους αυτούς που ήλθαν στην χώρα μας χωρίς καμία πρόσκληση, χωρίς ιατρικές εξετάσεις, χωρίς οργάνωση, χωρίς προϋποθέσεις για παροχή εργασίας, χωρίς κρατικές υποδομές. Εάν θέλετε να αποδεχτούμε την προπαγάνδα σας στη ξενολαγνεία να μας δώσετε και το δικαίωμα να απαντήσουμε στην περιβόητη ξενοφοβία που μας καταλογίζετε. Όσο αυτό δεν μας επιτρέπεται ποτέ δε θα δεχτούμε αγόγγυστα τη δική σας προπαγάνδα στην ξενολαγνεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Θα χαρώ πολύ κυρία Αλ Σάλεχ να ενδιαφερθείτε και τα γεροντάκια και γερόντισσες που πέφτουν καθημερινά θύματα απάνθρωπων επιθέσεων ξυλοδαρμών κλπ από τους φίλους σας, θα χαρώ πολύ να ενδιαφερθείτε και για τα γεροντάκια και γερόντισσες που ψάχνουν στα σάπια των λαϊκών αγορών για να βρουν κάτι να φάνε, θα χαρώ πολύ να δω στα χέρια σας επίσης παιδιά Ελληνόπουλα αυτών των τριών εκατομμυρίων Ελλήνων που ζούνε κάτω από το όριο της φτώχιας.
Εσείς παρουσιάζετε τη μία πλευρά του νομίσματος, εμείς την άλλη. Δεν είμαστε ακροδεξιοί ούτε ρατσιστές. Είμαστε αυτοί οι άλλοι που τους φέρεστε ρατσιστικά και ακροδεξιά ΕΣΕΙΣ κυρία Αλ Σάλεχ παρουσιάζοντας μόνο την μία πλευρά του νομίσματος.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και ελπίζω να δημοσιεύσετε την απάντηση μου.
Νίκος Ελευθερίου
Μικροαστούλης κάτοικος σε πολυπολιτισμικό Γκέτο της Αθήνας.
Θα ήθελα να μου απαντήσετε ποιος από τους παραπάνω συνομιλητές ζει στην Πλατεία Αμερικής, στον Άγιο Παντελεήμονα, στον Κολωνό, στην Πλατεία Αττικής, στην Πλατεία Κολιάτσου, στην Αγίου Κωνσταντίνου, στην Μάρνης, στην Πατησίων, στην Κυψέλη κλπ. Είμαι 1000% σίγουρος, κανείς σας. Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρετε να λέτε. Μας εξαναγκάσατε κυρία Αλ Σάλεχ εσείς και οι φίλοι σας να ζούμε σε βρόμικες τριτοκοσμικές και άκρως εγκληματικές περιοχές χωρίς ποτέ να μας ρωτήσετε. Χάσαμε τις περιουσίες μας και δεν μπορούμε ούτε τα παιδιά μας να τα πάμε βόλτα φοβούμενοι για τις ζωές μας και δικαιολογημένα από την πρωτόγνωρη και στυγνή ξενόφερτη εγκληματικότητα. Ελάτε να ζήσετε και εσείς στις περιοχές γκέτο της Αθήνας για να καταλάβετε τον πόνο μας. Προσωπικά δε διαφωνώ στο να έχει η κυρία Αλ Σάλεχ εκπομπή στην κρατική ΕΡΤ για τους μετανάστες παρόλο που την πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες αλλά απαιτώ να έχω και εγώ εκπομπή στην κρατική ΕΡΤ που θα αναφέρεται στις πληγές που έφερε στην Ελληνική κοινωνία η λαθρομετανάστευση. Είναι απαράδεκτο να συγκρίνουμε τους Έλληνες μετανάστες οι οποίοι πήγαν νόμιμα, οργανωμένα και κατόπιν προσκλήσεως σε ξένες χώρες ως μετανάστες, με όλους αυτούς που ήλθαν στην χώρα μας χωρίς καμία πρόσκληση, χωρίς ιατρικές εξετάσεις, χωρίς οργάνωση, χωρίς προϋποθέσεις για παροχή εργασίας, χωρίς κρατικές υποδομές. Εάν θέλετε να αποδεχτούμε την προπαγάνδα σας στη ξενολαγνεία να μας δώσετε και το δικαίωμα να απαντήσουμε στην περιβόητη ξενοφοβία που μας καταλογίζετε. Όσο αυτό δεν μας επιτρέπεται ποτέ δε θα δεχτούμε αγόγγυστα τη δική σας προπαγάνδα στην ξενολαγνεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Θα χαρώ πολύ κυρία Αλ Σάλεχ να ενδιαφερθείτε και τα γεροντάκια και γερόντισσες που πέφτουν καθημερινά θύματα απάνθρωπων επιθέσεων ξυλοδαρμών κλπ από τους φίλους σας, θα χαρώ πολύ να ενδιαφερθείτε και για τα γεροντάκια και γερόντισσες που ψάχνουν στα σάπια των λαϊκών αγορών για να βρουν κάτι να φάνε, θα χαρώ πολύ να δω στα χέρια σας επίσης παιδιά Ελληνόπουλα αυτών των τριών εκατομμυρίων Ελλήνων που ζούνε κάτω από το όριο της φτώχιας.
Εσείς παρουσιάζετε τη μία πλευρά του νομίσματος, εμείς την άλλη. Δεν είμαστε ακροδεξιοί ούτε ρατσιστές. Είμαστε αυτοί οι άλλοι που τους φέρεστε ρατσιστικά και ακροδεξιά ΕΣΕΙΣ κυρία Αλ Σάλεχ παρουσιάζοντας μόνο την μία πλευρά του νομίσματος.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και ελπίζω να δημοσιεύσετε την απάντηση μου.
Νίκος Ελευθερίου
Μικροαστούλης κάτοικος σε πολυπολιτισμικό Γκέτο της Αθήνας.
Λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια αυτού του κόσμου, άκουσα κάποια πολύ δυσμενή σχόλια το πρωί στο ραδιόφωνο από άτομα που προφανώς δεν ήξεραν το πραμικρό για σένα αλλά είχαν την ευκολία να βγούν και να σε "κράξουν". Πραγματικά έγινα έξαλλος με το πόσο μικρόψυχοι είναι κάποιοι άνθρωποι αλλά και για το ρατσισμό που δυστυχώς διακατέχει πολλούς.. Καταλαβαίνω την αναστάτωσή σου. Τα έγραψες πολύ ωραία πάντως και σε παραδέχομαι που κατάφερες να τηρήσεις την ψυχραιμία σου... Ελπίζω να αντλήσεις δύναμη και να πεισμώσεις ακόμα περισσότερο από όλο αυτό. Μη σταματάς να παλεύεις και να αγωνίζεσαι γι'αυτό που πιστεύεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήαφρα μωρο μου μην ανησυχεις γυρνα καμια νεα τσοντα να παρουμε ματι το κολαρακι σου και μεις οι ακροδεξιοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήεισαι το ναμπερ ουαν. η τζουλια δε πιανει μια μπροστα σου...
αφρα χυνω για παρτυ σου καβλα μου....
ακροδεξιος φασιστας ρατσιστης ναζι
alpsolex eisai na paixoume esy tha paristanis tin Lara Croft kai ego ton kako ellina fasista pou prospathi me tin megali tou psolara na sou skisi ta stroggyla kai kalogymnasmena sou kolomeria.ti les eisai. enas kakos akrodexios ellinas fasistas
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://blogs.athensvoice.gr/otelevtaiossamuraii/
Αφροδίτη, αληθεύει ότι γουστάρεις τους μαύρους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο σου για ολα , αξιζεις πολλα, μη το βαζεις κατω, μη τους κανεις το χατηρι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντοχή!Μη τους δίνεις σημασία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλληνας γίνεσαι, δεν γεννιέσαι,γουρουνι ομως γεννιεσαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Αφροδίτη Αλ Σαλεχ δεν την ξέρω
Όμως καταλαβαίνω την λυσσαλέα επίθεση εναντίον της
Ποιος είναι ο ηθικολόγος θεμος γνωστός κιτρινιστης της σχολής Μάκη που έβαλε γυμνές φωτογραφίες της στα πλαίσια της ηθοποιίας πριν 9 χρόνια?
Αυτός που δεν μάθαμε ακόμα που πήγαν τα 5 εκατομμύρια που έφαγε
Καταλαβαίνω και κάτι ακροδεξιά αποβράσματα, που αποκαλούνται bloggers,και λυσσαλέα της επιτέθηκαν ,όχι για τα γυμνά ,αλλά γιατί υπερασπίζεται τους μετανάστες
Αλλά δεν καταλαβαίνω τον πολιτισμό μας
Πόσους πολιτικούς έχετε δει να παραιτούνται??
Πόσοι βουλευτές αρνηθηκαν το μνημόνιο?
Και καλά όλοι αυτοί έχουν συμφέροντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγνά blogs παρασύρονται από αφέλεια για να βγάλουν την είδηση, και πέφτουν στην παγίδα να γίνονται σαν τα αδηφάγα ΜΜΕ
Έχουμε μεγάλη δύναμη
Ας την εκμεταλλευτούμε σοβαρά
σας αρέσει αυτός ο κιτρινισμος που λέγεται και αυριανισμος που αντιγράφετε?
Αφροδιτη κρατα γερα! Κουραγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚριμα που αρνηθηκες... :(
Αφρουλα μωρο μου μη στενοχωριεσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κοσμος ειναι κακος....
Ελα να σε πατηγορησουμε εμεις οι ενδοξοι ακροδεξιοι ρατσιστες με τις τεραστιες φασιστικες ΠΟΥΤΣΕΣ μας!!!!
Ας φοβόμαστε αυτούς που δεν διάλεξαν πατρίδα και όμως μας κυβερνούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήKρατώ αυτή την περικοπή από το σχόλιο του Illias
Μη μασάς, συνέχισε!
Λυπάμαι για τις αήθεις επιθέσεις. Πιστεύω ότι αλλού είναι η ουσία: πόσο χρειάζεται ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ μια τέτοια εκπομπή στην τηλεόραση όταν δεν υπάρχει ούτε ένα δεκάλεπτο για τον φτωχό έλληνα εργαζόμενο και αγρότη; Μεγα τμημα του ελληνικού πληθυσμού ζει στην εξαθλίωση και στη μιζέρια. Αντ' αυτού το μόνο που βλέπουμε (-ουνε για την ακρίβεια διότι εγω ΔΕΝ βλέπω τηλ.) είναι glamouries με τους καθυστερημένους της showbiz που καλύπτουν την κενότητά τους καλώντας ο ένας τον άλλο. Αναρωτηθείτε κ. Σάλεχ: ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ήταν ΤΩΡΑ αυτή η εκπομπή; Δεν θα ήταν ΠΡΟΚΛΗΣΗ για τον δοκιμαζόμενο ΕΛΛΗΝΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης δείτε και αυτό: Υπάρχει ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ. Αν η ΕΤ έδινε στη δημοσιότητα τους διαφόρους "μισθούς" δεν θα υπήρχε τόσο πρόβλημα νομίζω. Οπότε ο κόσμος σαλτάρει. Εγω για παράδειγμα, λυπάμαι, αλλά δεν πιστεύω με τίποτα ότι θα παίρνατε 800 ευρω μικτά / εκπομπή (όχι ότι είναι λίγα, όταν γιατροί και μηχανολόγοι και δικηγόροι δουλεύουν για 700 τον ΜΗΝΑ).
Εμ, ο κοσμος μιλησε. Αρκετα με τις ξεβρακωτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Αφροδίτη ! Ομως επέδειξες σπανια ευαισθησία σε κακοήθεις και χοντράνθρωπους, που δυστυχώς λυμαίνονται τα ΜΜΕ και τάχουν κάνει σαν τα μούτρα τους. Ετσι πάλι αυτοί βγαίνουν αποπάνω (λέγε με Θέμο και λοιπούς...). Αξιοπρέπεια απίστευτη, πόσοι την κατανοούν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήafra kratisou apo tin megali mou psolara kai tha se anevaso stous 7 ouranous min to vazeis kato tha tous skisoume tous vromoelines tha tous exafanisoume apo ton planiti eidika autous tous paliofasistes. pou tous exeis axti den tha minei ellinas mite ston dounia alla kai se olo ton planiti. ftanei na sou skiso ta lagna kai tornefta kolomeria sou sklavos sou tha gino kai gia tin xari sou olous tous giaourides to aima tous tha pino
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε είδα στους Καμπουράκη-Οικονομέα.Ας τους να λένε.Συγχαρητήρια για το έργο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πω μερικά πραγματάκια για το «Δελτίο Τύπου» το οποίο εξέδωσες και στο προσωπικό σου blog και στο site του Real. Αν θέλεις να τα ακούσεις έχει καλώς. Αλλιώς θα θεωρήσω ότι συνεχίζεις να υποστηρίζεις σθεναρά τις απόψεις σου και τις θέσεις σου χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου τυχόν απόψεις που έχουν να πούν κάτι διαφορετικό αλλά όχι παράλογο όταν στοιχειοθετούνται επαρκώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεις ότι δέχεσαι έναν ανελέητο πόλεμο εδώ και έντεκα μήνες μάλλον λόγω της προ δεκαετίας φωτογραφήσεώς σου σε έντυπο της εποχής. ΛΑΘΟΣ. Εδώ η Τζούλια γύρισε πορνό και όλοι έχουν ένα “καλό λόγο” να πούν. Τέλος πάντων δεν την περιμένουν στην γωνία, όπως εσένα. Σκέφτηκες ποτέ μήπως για όλον αυτό τον πόλεμο που δέχτηκες φταίει ο δικός σου πόλεμος εναντίον των γηγενών αυτής της μικρής μεριάς του πλανήτη μας?
Μήπως αυτή η λυσσαλέα επίθεση κατά των Ελλήνων και η αμέριστη υποστήριξη των ξένων σε οδηγεί σε αυτό το αποτέλεσμα?
Όσον αφορά το μέγεθος της αμοιβής σου, λίγο με νοιάζει η αναφορά που κάνεις σε χρηματικά ποσά. Ο λόγος είναι ότι ο καθένας μπορεί να λέει ένα ποσό το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και κανείς να μην μπορεί να προσβάλλει την αναφορά μη έχοντας αποδείξεις. Με λίγα λόγια βεβαίως και μπορείς να αναφέρεις αυτά τα μηδαμινά ποσά ως αμοιβή αλλά στα κρυφά μπορείς να παίρνεις μεγάλα ποσά ως bonus παραγωγικότητας. Όταν λές επικερδή τον δημόσιο λιθοβολισμό, εννοείς ότι «πουλάς» πολλά φύλλα και αναφορές στο όνομά σου? Ότι είσαι «θέμα» από το οποίο βγαίνουν λαβράκια?
Το επώνυμο σου είναι ΑΛ ΣΑΛΕΧ. Στην μνήμη μου δεν έχω κάποιο ελληνικό όνομα με αναφορικές ρίζες ΑΛ κλπ. Άρα ο ευγενής Πατέρας σου είναι Σύριος Ελλην Υπήκοος.
Αξίζει εδώ να αναφέρω ότι έχω γνωρίσει κάμποσους Σύριους . Ευγενέστατοι άνθρωποι, χαίρεσαι να κάνεις παρέα μαζί τους και ασχολούμενοι με Ναυτιλιακά. Η αναφορά έγινε για να μην χαρακτηριστώ εμπαθής.
Η αναφορά στα πτυχία και στις κατά καιρούς ενασχολήσεις είναι μάλλον ατυχής, δίνοντας μια νότα απολογισμού της μόρφωσης και επιμόρφωσης την οποία έλαβες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και μια δόση απολογίας προς όλους ότι «δεν είμαι ένα αντιεξουσιαστικό αλητάκι» που χρησιμοποιώ κατά το δοκούν ότι μου πρόσφερε η φύση για να εξελιχθώ.
Τουλάχιστον εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ την λέξη αμόρφωτο αλητάκι για σένα.
Θα πω μερικά πραγματάκια για το «Δελτίο Τύπου» το οποίο εξέδωσες και στο προσωπικό σου blog και στο site του Real. Αν θέλεις να τα ακούσεις έχει καλώς. Αλλιώς θα θεωρήσω ότι συνεχίζεις να υποστηρίζεις σθεναρά τις απόψεις σου και τις θέσεις σου χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου τυχόν απόψεις που έχουν να πούν κάτι διαφορετικό αλλά όχι παράλογο όταν στοιχειοθετούνται επαρκώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεις ότι δέχεσαι έναν ανελέητο πόλεμο εδώ και έντεκα μήνες μάλλον λόγω της προ δεκαετίας φωτογραφήσεώς σου σε έντυπο της εποχής. ΛΑΘΟΣ. Εδώ η Τζούλια γύρισε πορνό και όλοι έχουν ένα “καλό λόγο” να πούν. Τέλος πάντων δεν την περιμένουν στην γωνία, όπως εσένα. Σκέφτηκες ποτέ μήπως για όλον αυτό τον πόλεμο που δέχτηκες φταίει ο δικός σου πόλεμος εναντίον των γηγενών αυτής της μικρής μεριάς του πλανήτη μας?
Μήπως αυτή η λυσσαλέα επίθεση κατά των Ελλήνων και η αμέριστη υποστήριξη των ξένων σε οδηγεί σε αυτό το αποτέλεσμα?
Όσον αφορά το μέγεθος της αμοιβής σου, λίγο με νοιάζει η αναφορά που κάνεις σε χρηματικά ποσά. Ο λόγος είναι ότι ο καθένας μπορεί να λέει ένα ποσό το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και κανείς να μην μπορεί να προσβάλλει την αναφορά μη έχοντας αποδείξεις. Με λίγα λόγια βεβαίως και μπορείς να αναφέρεις αυτά τα μηδαμινά ποσά ως αμοιβή αλλά στα κρυφά μπορείς να παίρνεις μεγάλα ποσά ως bonus παραγωγικότητας. Όταν λές επικερδή τον δημόσιο λιθοβολισμό, εννοείς ότι «πουλάς» πολλά φύλλα και αναφορές στο όνομά σου? Ότι είσαι «θέμα» από το οποίο βγαίνουν λαβράκια?
Το επώνυμο σου είναι ΑΛ ΣΑΛΕΧ. Στην μνήμη μου δεν έχω κάποιο ελληνικό όνομα με αναφορικές ρίζες ΑΛ κλπ. Άρα ο ευγενής Πατέρας σου είναι Σύριος Ελλην Υπήκοος.
Αξίζει εδώ να αναφέρω ότι έχω γνωρίσει κάμποσους Σύριους . Ευγενέστατοι άνθρωποι, χαίρεσαι να κάνεις παρέα μαζί τους και ασχολούμενοι με Ναυτιλιακά. Η αναφορά έγινε για να μην χαρακτηριστώ εμπαθής.
Η αναφορά στα πτυχία και στις κατά καιρούς ενασχολήσεις είναι μάλλον ατυχής, δίνοντας μια νότα απολογισμού της μόρφωσης και επιμόρφωσης την οποία έλαβες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και μια δόση απολογίας προς όλους ότι «δεν είμαι ένα αντιεξουσιαστικό αλητάκι» που χρησιμοποιώ κατά το δοκούν ότι μου πρόσφερε η φύση για να εξελιχθώ.
Τουλάχιστον εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ την λέξη αμόρφωτο αλητάκι για σένα.
Θα πω μερικά πραγματάκια για το «Δελτίο Τύπου» το οποίο εξέδωσες και στο προσωπικό σου blog και στο site του Real. Αν θέλεις να τα ακούσεις έχει καλώς. Αλλιώς θα θεωρήσω ότι συνεχίζεις να υποστηρίζεις σθεναρά τις απόψεις σου και τις θέσεις σου χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου τυχόν απόψεις που έχουν να πούν κάτι διαφορετικό αλλά όχι παράλογο όταν στοιχειοθετούνται επαρκώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεις ότι δέχεσαι έναν ανελέητο πόλεμο εδώ και έντεκα μήνες μάλλον λόγω της προ δεκαετίας φωτογραφήσεώς σου σε έντυπο της εποχής. ΛΑΘΟΣ. Εδώ η Τζούλια γύρισε πορνό και όλοι έχουν ένα “καλό λόγο” να πούν. Τέλος πάντων δεν την περιμένουν στην γωνία, όπως εσένα. Σκέφτηκες ποτέ μήπως για όλον αυτό τον πόλεμο που δέχτηκες φταίει ο δικός σου πόλεμος εναντίον των γηγενών αυτής της μικρής μεριάς του πλανήτη μας?
Μήπως αυτή η λυσσαλέα επίθεση κατά των Ελλήνων και η αμέριστη υποστήριξη των ξένων σε οδηγεί σε αυτό το αποτέλεσμα?
Όσον αφορά το μέγεθος της αμοιβής σου, λίγο με νοιάζει η αναφορά που κάνεις σε χρηματικά ποσά. Ο λόγος είναι ότι ο καθένας μπορεί να λέει ένα ποσό το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και κανείς να μην μπορεί να προσβάλλει την αναφορά μη έχοντας αποδείξεις. Με λίγα λόγια βεβαίως και μπορείς να αναφέρεις αυτά τα μηδαμινά ποσά ως αμοιβή αλλά στα κρυφά μπορείς να παίρνεις μεγάλα ποσά ως bonus παραγωγικότητας. Όταν λές επικερδή τον δημόσιο λιθοβολισμό, εννοείς ότι «πουλάς» πολλά φύλλα και αναφορές στο όνομά σου? Ότι είσαι «θέμα» από το οποίο βγαίνουν λαβράκια?
Το επώνυμο σου είναι ΑΛ ΣΑΛΕΧ. Στην μνήμη μου δεν έχω κάποιο ελληνικό όνομα με αναφορικές ρίζες ΑΛ κλπ. Άρα ο ευγενής Πατέρας σου είναι Σύριος Ελλην Υπήκοος.
Αξίζει εδώ να αναφέρω ότι έχω γνωρίσει κάμποσους Σύριους . Ευγενέστατοι άνθρωποι, χαίρεσαι να κάνεις παρέα μαζί τους και ασχολούμενοι με Ναυτιλιακά. Η αναφορά έγινε για να μην χαρακτηριστώ εμπαθής.
Η αναφορά στα πτυχία και στις κατά καιρούς ενασχολήσεις είναι μάλλον ατυχής, δίνοντας μια νότα απολογισμού της μόρφωσης και επιμόρφωσης την οποία έλαβες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και μια δόση απολογίας προς όλους ότι «δεν είμαι ένα αντιεξουσιαστικό αλητάκι» που χρησιμοποιώ κατά το δοκούν ότι μου πρόσφερε η φύση για να εξελιχθώ.
Τουλάχιστον εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ την λέξη αμόρφωτο αλητάκι για σένα.
Κυρία Αλ-Σάλεχ,
ΑπάντησηΔιαγραφήλυπάμαι πολύ που αισθανθήκατε την ανάγκη να υποχωρήσετε μπροστά στην σκληρή πίεση που δεχτήκατε. Έχουμε μάθει να πιστεύουμε ότι όλοι οι άνθρωποι μπορούν να τα αντέξουν όλα, αλλά ασφαλώς υπάρχουν όρια αντοχής, που δυστυχώς σας έκαναν να τα υπερβείτε.
Η αλήθεια είναι ότι τώρα συνειδητοποιώ ότι κι εμείς που βλέπαμε τις ασχημονίες εναντίον σας και δεν αντιδρούσαμε είμαστε συνένοχοι κατά έναν τρόπο και πάντως ασφαλώς σας απογοητεύσαμε.
Μην σταματήσετε πάντως να δίνετε τον αγώνα σας και αν μπορείτε, ξανασκεφτείτε την απόφασή σας. Είμαι βέβαιη ότι θα είχατε σπουδαία συμβολή στην σχετική εκπομπή.
Που είναι τα υβριστκά ρε παιδιά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα είναι το θέμα! - Απο γραφείο ΠΑΣΟΚ υπουργού (Σπ.Βούγια)... στην ΕΡΤ. Τσακ! Τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό γίνεται όλη την ώρα. Και τα λεφτά τα παίρενετε από εμάς. Ενώ τις θέσεις τις κρατάτε για το εαυτούλι σας. Αλλά αυτά τα περνάς στο ντούκο και παρα-παίζεις το θύμα.
Αφήστε ήσυχη την Αφρούλα ρε παιδιά. Μην εκτωνώνετε την δίκαιη οργή σας στους υπηρέτες της παγκοσμιοποίησης. Αλού είναι πλέον το διακύβευμα. Ας τελειώσουμε πρώτα με τους εισβολείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΡΧΙΣΕ! Εμπρός όλοι να αυτοοργανωθούμε και η αρχή ας γίνει στον Άγιο Παντελεήμονα. Έχουμε πολλή δουλειά και ακολουθούν η Τοσίτσα, η Ομόνοια και τα πέριξ, η πλατεία Βικτωρίας, η πλατεία Αμερικής, η Φωκίωνος, τα Πατήσια. Οι λαθροπίθηκοι να δοκιμάσουν στα πισινά τους τη κλωτσιά από το ελληνικό άρβυλο. ΕΞΩ ΟΙ ΑΛΑΧΑΚΜΠΑΡΗΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΩΤΙΚΟ ΜΑΣ ΧΩΡΟ. ΞΑΝΑΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ.
Μην περιμένετε τίποτα από το πανταχού απών, ξεπουλημένο στη Παγκόσμια Νέα Τάξη κράτος και τους γελωτοποιούς πολιτικούς. Αδέλφια με ελληνικό αίμα, οργανωθείτε, διοχετέυστε συγκροτημένα και αμείληκτα την οργή σας και ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ! Αρχίζει η κυνηγετική περίοδος.
Αν η Αφροδιτούλα αποφάσιζε να πάει ινκόγκνιτο (χωρίς συνεργεία ή άλλη συνοδεία) για ρεπορτάζ στις “φυλές της Αθήνας” που θα ήθελε να μας γνωρίσει μέσω της ΕΡΤ, και έμπαινε μέσα σε κάποιο από τα άθλια διαμερίσματα στο οποίο θα στεγάζονταν εφτά νομά- σ’ ένα δωμά-, πόσο βέβαιη είναι ότι οι Αφγανοί ή οι Σομαλοί που μένουν σ’ αυτά θα έθεταν ως πρώτη τους προτεραιότητα το σεβασμό στις δημοσιογραφικές της ανησυχίες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛύση Σαρκοζι τώρα! ΑΠΕΛΑΣΗ…
ΑπάντησηΔιαγραφήmunara mou esy...
ΑπάντησηΔιαγραφήmi dineis simasia stous kakous fasistes, ela se mas tous palaious prasinofrourous varymanges me tis terasties psoles na sou skisoume ta kolovardoula,na xynoume sti mapa sou kai na ta katapineis ola moro mou...
oi tzulies kai oi ales poutanes den pianoun mia mprosta sou...
ksereis apo pion xoro proerxomaste emeis...
me ti xatzara tha tous kopsoume ta kefalia tous osous se ksanapeiraxoun...
afra eisai kavla se theloume gia prothypourgo!!!!
antrea zeis esy mas odigeis!!!!
afra sinexise. pote tha travixoume kamia tsonta i dio mas kai na xestoume sto talaro apo oti eida exeis poly talento ase ti lene autoi i kakoi fasistes zilevoune ta prosonta sou giati den xeroun ti simeni kalitexnis kai eidika esy me to lagno sou kormi
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να αναθεωρήσετε για την εκπομπή, αλλιώς κερδίζουν αυτοί που σας κατηγορούν. Δεν έχετε να αποδείξετε τίποτα σε κανέναν και δεν υπάρχει κανένας λόγος να απολογείστε. Καλή τύχη και καλή συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον γνωστό σε όσους κινούνται στο κέντρο,γεράκο λαχειοπώλη του Κολωνακίου σκότωσαν τα στρατεύματα κατοχής του ΠΑΣΟΚ,της ΣΑΛΕΧ και του κάθε κοκοβιού καρπαζοεισπράκτορα δήθεν κουλτουριάρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αίσχος της υπόθεσης είναι πως όλοι φωνάζουν για αυτά που συμβαίνουν στο κέντρο,υπάρχουν άνθρωποι που καθημερινά αιμορραγούν και τρέχουν στα νοσοκομεία,και κανείς δεν νοιάζεται.
Μας κοροϊδεύουν συνεχώς όλοι.
Την αστυνομία την έκαναν διακοσμητική,και οι ανθέλληνες κάνουν πάρτι στα κανάλια.
Το μεγάλο πάρτι όμως το κάνουν οι κακοποιοί σε όλο το κέντρο και σκοτώνουν,δέρνουν,χτυπούν,κλέβουν,πλουτίζουν από ναρκωτικά και κλοπιμαία.
Και αντί να βγει ένας ΑΝΤΡΑΣ από αυτή την κυβέρνηση να συντρίψει όλα τα κακώς κείμενα,έχουν το θράσος να μας αποκαλούν και φασίστες,επειδή τα φωνάζουμε και τα λέμε.
Λοιπόν λαμόγια καρπαζοεισπράκτορες,πείτε με ΦΑΣΙΣΤΑ,ΡΑΤΣΙΣΤΗ,ΑΛΗΤΗ και ότι άλλο θέλετε. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ ΓΥΡΝΑΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΌΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΎ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.
Από αύριο το πρωί πρέπει να αρχίσουν αμέσως οι απελάσεις και οι επιχειρήσεις σκούπα και πάλι.
Μέχρι να ξεβρωμίσει ο τόπος από τα καθάρματα που το παίζουν κακόμοιροι μετανάστες.
"In an alleged democracy, the image of the public sphere with its appeal to dialogue and shared responsibility has given way to the spectacle of unbridled intolerance, ignorance, seething private fears, unchecked anger, along with the decoupling of reason from freedom. … What this decline in civility, the emergence of mob behavior …suggests is that we have become one of the most illiterate nations on the planet. I don't mean illiterate in the sense of not being able to read … The new illiteracy is about more than learning how to read the book or the word; it is about learning how not to read the world. … As a result of this widespread illiteracy that has come to dominate western culture we have moved from a culture of questioning to a culture of shouting, and in doing so have restaged politics and power in both unproductive and anti-democratic ways." — Henry A. Giroux
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην επιτρέπετε στο φόβο να σας αυτοκαθορίζει. Γίνεστε ανθρωπάκια.
Μόνο και μόνο για να σπαστούν όλοι αυτοί οι ανώνυμοι δειλοί υβριστές, πρέπει να την κάνης την εκμπομπή. Και να συνεχίσης με το έργο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθ. Αναγνωστόπουλος
Σκασε βλακα 18 Σεπτεμβρίου 2010 12:04 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σας κάνει εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο εκφράζονται όλοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι είναι «απευθείας απόγονοι» του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο τρόπος έκφρασης και το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί ο καθένας αποτελούν στοιχεία πολιτισμού, τότε όλοι εμείς που νιώθουμε πραγματικοί Έλληνες πρέπει να κάνουμε σε αυτά τα πατριωτικά δίποδα μήνυση για εξύβριση και για συκοφαντική δυσφήμιση.
Αφροδιτούλα, μιά ερώτηση: Τσιμπούκια κάνεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφροδίτη δε σε ξερω και για σενα εμαθα πρωτη φορα σε μια κουβεντα για την Ευρωπαϊκή πολιτικη μετανάστευσης πριν μια βδομαδα στο Βελγιο. Τα σχόλια που ακουσα ήταν αντίστοιχα αυτών που φαίνεται ακούγονται εδώ και αρκετούς μήνες και να πω την αλήθεια κι εγω προς τα εκεί κινήθηκα για μερικές μέρες. Σήμερα όμως διάβασα ένα άρθρο του Γιώργου του Πήττα στον Πολίτη στην Κύπρο http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=970175&-V=columns και ντραπηκα γιατι συνήθως δεν βάζω ταμπέλες βασισμένος σε σχολια τρίτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω κατά πόσο είσαι καλή στη δουλειά σου αλλά από μια πρώτη ματία στο blog και σε άλλες τοποθετήσεις σου που βρήκα σίγουρα άσχετη δεν είσαι.
Συγγνώμη λοιπόν για την αρχική κρίση (ασχέτως αν ποτέ δεν την άκουσες) και ελπίζω αυτή η ιστορία να σε κάνει δυνατότερη.
18 Σεπτεμβρίου 2010 4:52 π.μ. μαλλον δεν εχεις διαβασει αριστοφανη φιλε..εκει να δεις βρωμολογα...στο θεμα μας..οσοι ασκουν κριτικη στην κυρια ΑΛ-ΣΑΛΕΧ για τις γυμνες τις φωτογραφησεις ειναι το ιδιο υποαναπτυκτοι και τριτοκοσμικοι με τους αφγανοπακιστανους λαθρομεταναστες που κατακρινουν..καθε γυναικα εχει το φυσικο δικαιωμα να διαθετει το κορμι της οπως εκεινη το επιθυμει..ειδικα για εμας τους ελληνες που ειμαστε λατρεις του ωραιου απο την αρχαιοτητα ειναι απαραδεκτο να ασκουμε τετοιου ειδους μισογυνικες κριτικες στην κυρια ΑΛ-ΣΑΛΕΧ..οποιος ειναι μισογυνης να παει να ζησει στο σουδαν στην αιθιοποια στο ιραν στο πακισταν στο αφγανισταν..εκει λιθοβολουν και λιντσαρουν οποια γυναικα ειναι ομορφη και ανεξαρτιτη οχι εδω που ειναι ευρωπη και εχουμε δημοκρατια και ελευθερια..και επειδη κυρια ΑΛ-ΣΑΛΕΧ θελουμε και στο μελλον να παραμεινουμε δημοκρατες και ευρωπαιοι γιαυτο και αντιδρουμε σε ολες αυτες τις ορδες των παρανομων λαθρομεταναστων οι οποιοι ερχονται με το ετσι θελω χωρις να μας ρωτουν..ιδη σε πολλες ευρωπαικες χωρες επικρατει σκεπτικισμος γυρω απο το θεμα της ισλαμικης μεταναστευσης..αν χωρες οπως η γαλλια το βελγιο η ολλανδια η ελβετια, χωρες καθολα δημοκρατικες και προοδευτικες, κανουν δημοψηφισματα και καθηερωνουν ποσοστωσεις εμεις που ειμαστε και πυλη εισοδου γιατι να ειμαστε "μπαστε σκυλοι αλεστε"? πολλες γυναικιες και ομοφυλοφιλικες οργανωσεις που πριν καποιες δεκαετιες πρωτοστατουσαν υπερ της ισλαμικης μεταναστευσης στην ευρωπη τωρα που βλεπουν το ποσο οπισθοδρομικοι και ολοκληρωτικοι ειναι -οχι ολοι αλλα οι περισσοτεροι-οι μουσουλμανοι πρωτοστατουν στο να φυγουν..η επιβιωση των λαων της ευρωπης που μαστιζονται απο την οικονομικη κριση την ανεργια και την υπογεννητικοτητα ειναι πανω απο τις ιδεολιψιες του οποιουδηποτε καλοπροαιρετου η κακοπροαιρετου..και μια τελευταια σκεψη..το 80 δεν γινοταν πολεμος στο ιρακ στο αφγανισταν και στο πακισταν? ναι.. τοτε γιατι δεν ερχονταν και ερχονται τωρα που υποτιθεται οτι οι πολεμοι εχουν τελειωσει αφου οι ταλιμπαν δεν θεωρουνται "εχθροι" αλλα "τρομοκρατες" και αρα δεν δικαιουνται οσοι εχονται απο εκει ασυλο..μηπως καποιοι τους στελνουν επιτηδες στην ευρωπη?
ΑπάντησηΔιαγραφή"το να γνωρίσουμε καλύτερα τον πολιτισμό που φέρει ο αλλοδαπός συμπολίτης μας. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυθυμήσαμε κι απόψε. Ποιόν πολιτισμό; Την βρωμιά, την πολυγαμία, την φασαρία, την βία και την μπούρκα, εσύ τα λες πολιτισμό;
Αν θέλω να γνωρίσω τον "πολιτισμό" του κάθε απολίτιστου μπορώ να πάω στην χώρα του. Δεν χρειάζεται να μου τον φέρεις εδώ. Καλύτερα να κάνετε μια εκπομπή να την βλέπουν οι μετανάστες για να γνωρίσουν τον δικό μας πολιτισμό μήπως και ξεβρωμίσουν αρχικά ή μάθουν να τρώνε με κανένα πιρούνι.
Άντε τώρα που θα μας κάνετε και μαθήματα.
Έχεις καταλάβει κοπελιά πόσοι είναι όλοι αυτοί; Έχεις καταλάβει πως ο κόσμος αντοδράει γιατί απλά είναι πάρα πολλοί και τρομοκρατούν το σύμπαν μόνο και μόνο από τον αριθμό τους; Έχεις καταλάβει πως είναι αδύνατο οι γειτονιές μας να στεγάσουν τα δις του Πακιστάν, της Ινδίας, του Μπαγκλαντές και της Αφρικής; Έχεις καταλάβει πως η χώρα μας (και οποιαδήποτε χώρα) αδυνατεί να λύσει τα προβλήματα όλων αυτών των δις των εξαθλιωμένων;
Δεν μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη δυστυχώς. Αν αυτοί οι άνθρωποι δεν ήταν κοιμισμένοι και προβληματικοί θα καθόντουσαν στην χώρα τους να παλέψουν για να την βελτιώσουν, όπως έκαναν όλοι οι λαοί μέσα στην σύγχρονη ιστορία. Δεν σηκώθηκαν να φύγουν. Αντιθέτως αυτοί σαν πολύ εύκολο το έχουν το φευγιό.
Όσο για τον πόνο σου προς τους λαθρομετανάστες ένα έχω να σου πω. Πως εσύ και κάτι σαν κι εσένα το μόνο που καταφέρνετε είναι να νομιμοποιείτε την σωματεμπορία, την εκμετάλλευση και το δουλεμπόριο. Τα συγχαρητήρια μου!
ΞΕΚΩΛΙΑΡΑ ΛΥΣΑΣΜΕΝΗ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΛ ΨΩΛΕΧ, ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΜΙΣΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΒΟΥΖΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΦΟΥ ΒΑΛΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΑΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΟΥΤΕ 100. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΛΑΜΑΒΝΕΤΕ ΑΠΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΥΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!
ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΜΕ ΓΑΜΙΟΝΤΑΣ!!!!!!!!!!
18 Σεπτεμβρίου 2010 5:30 μ.μ. αν δεν εισαι προβοκατορας εισαι απλα βλακας...δεν καταλαβαινεις οτι με αυτα που γραφεις δινεις επιχειρηματα στους "αλλους"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ αρχήν είμαστε ΕΝΤΕΛΩΣ αντίθετοι με την χρησιμοποίηση "κακόηχων" λέξεων , έστω και... Αριστοφανικών. Μπαίνουν ΚΑΙ παιδιά που μας (σας) διαβάζουν και δεν είναι ωραίο να τους "ταϊζουμε" τη βωμολοχία που αναγκαστικά φάγαμε εμείς. Η πανέμορφη ΕΛΛΗΝΙΚΗ γλώσσα είναι ΠΛΟΥΣΙΑ, ας μην την ευτελίζουμε γιατί την αδικούμε. ΕΙΔΙΚΑ σε ιστόστοπους έχουν το θάρρος να εχουν ανοιχτά τα σχόλια και να μπορούμε ΟΛΟΙ να καταθέτουμε ΟΛΟΙ τις απόψεις μας. Σαφώς οι ΔΙΚΕΣ απόψεις είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αντίθετες απο της Ανθελληνίστριας -κατά τη γνώμη μας- Κας AL SALEX, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί ούτε νομιμοποιεί την βρώμικη γλώσσα. Καλή η αγανάχτηση, αλλά ο έλεγχος ακόμα καλύτερος, αλλιώς κάνουμε το ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο μας, ΑΔΙΚΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς καταθέσουμε απόψεις και σκέψεις τιμώντας την φιλοξενία των ελεύθερων -ακόμα- blogs.
ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
19 Σεπτεμβρίου 2010 2:02 π.μ. ο καρατζαφερης παντως επαψε να σκεφτεται ελληνικα και αρχισε να σκεφτεται ξενοτραπεζικα..δεν εξηγειται αλλιως η υποστηριξη προς το μνημονιο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεσποινίς Αφροδίτη, θα ήθελα να σάς ενημερώσω ότι το Άλ Ψωλέχ σάς το έβγαλε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων Σπύρος Χατζάρας από τις εκπομπές του στον «Blue-Sky» και από το ιστολόγιό του http://deltio11.blogspot.com/search?q=%CE%A8%CF%89%CE%BB%CE%AD%CF%87.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ καταγγείλτε το για να μάθουν το ποιόν του οι Αθηναίοι και να μήν τον ψηφίσει κανείς
Αγαπητέ 2:02, "κολλάει" κάπου η τοποθέτησή σου σε ΟΛΑ τα πιο πάνω. Η θέση του ΛΑ.Ο.Σ έχει εξηγηθεί υπέρ το δέον και θα κριθεί αν ήταν η σωστή ή όχι. Βλέπω πανικό στα κόμματα του "ΟΧΙ" ή λάθος, αν μιλάει η ΝΔ οι πιο κάτω τοποθετήσεις στελεχών της δίνουν την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ:
“Η ΝΔ ως κυβέρνηση θα ζητήσει νέο Μνημόνιο”, προαναγγέλλει ο Δ.Αβραμόπουλος
Ένα νέο στοιχείο στην πολιτική της ΝΔ έναντι του Μνημονίου προαναγγέλλει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, με συνέντευξή του στη Real News. Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ προαναγγέλλει ότι η ΝΔ, εφόσον εκλεγεί κυβέρνηση, θα ζητήσει ένα νέο Μνημόνιο. Περιγράφει, μάλιστα, το νέο αυτό Μνημόνιο λέγοντας “πως θα προστατεύει τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και θα διαμορφώνει όρους ανάπτυξης”. Βεβαίως, το θέμα είναι να δεχτούν κάτι τέτοιο και οι δανειστές μας. Αν η ΝΔ αναδειχτεί κυβέρνηση…
ΒΑΡΔΑΣ:
«Το "όχι" στο μνημόνιο -που ήταν "όχι" στα μέτρα του μνημονίου (σ. σ. από πλευράς της Νέας Δημοκρατίας)-, έχει δικαιωθεί στην πράξη. Τα μέτρα του μνημονίου θα οδηγήσουν σε ένα νέο μνημόνιο -που οδήγησαν ήδη-, επαχθέστερο, και σε ένα χρέος 150% στο ΑΕΠ, ενώ το μνημόνιο ξεκίνησε με 110% του ΑΕΠ...
Δεν μπορούσαμε να βασιστούμε στις αγορές. Η χώρα θα πτώχευε, εάν δεν έπαιρνε τα χρήματα του μνημονίου. Αυτό ήταν δουλειά της κυβέρνησης να το κάνει και το έκανε, και καλώς το έκανε. Οφείλαμε να δείξουμε την αντίθεσή μας στα μέτρα του μνημονίου. Εάν ετίθετο θέμα να ψηφιστεί το μνημόνιο με 181 ψήφους, τότε και η Νέα Δημοκρατία θα αναγκαζόταν να το ψηφίσει, διότι η χώρα, σε μια εβδομάδα, θα πτώχευε...
Είναι βέβαιο ότι εάν έπρεπε να ψηφίσουν 181, η Νέα Δημοκρατία θα "έβαζε πλάτη" και θα ψήφιζε το μνημόνιο, και θα έπαιρνε και το πολιτικό κόστος. Είπαμε, όμως, ότι τα μέτρα δεν θα πετύχουν και όντως τα μέτρα δεν πετυχαίνουν...».
«ΑΘΗΝΑ 9.84»
ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ ΝΟΤΗΣ
Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
www.antinews.gr
Το ΔΝΤ συνδυάζεται με σκληρά μέτρα και άμεση προσαρμογή. Βέβαια, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να έχουμε εναλλακτικές λύσεις.
Σήμερα αναγκάζεται να μιλάει κι αυτός για έξοδο από το μνημόνιο και να...συγχαίρει τον εργοδότη του Α.Σαμαρά για "υπεύθυνη στάση". Αντί να βάλει μυαλό αυτός στον Σαμαρά, βουλιάζει ο ίδιος στα πελάγη του λαϊκισμού...
post from: SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Ο προσαρμοστικός κ.Μηταράκης Νότης, Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!" http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/09/blog-post_4848
ΣΗΜ.Χρειάζεται κάτι άλλο λοιπόν;
SKEFTOMASTE ELLHNIKA.GR
Αγαπητέ 2:02, "κολλάει" κάπου η τοποθέτησή σου σε ΟΛΑ τα πιο πάνω. Η θέση του ΛΑ.Ο.Σ έχει εξηγηθεί υπέρ το δέον και θα κριθεί αν ήταν η σωστή ή όχι. Βλέπω πανικό στα κόμματα του "ΟΧΙ" ή λάθος, αν μιλάει η ΝΔ οι πιο κάτω τοποθετήσεις στελεχών της δίνουν την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ:
“Η ΝΔ ως κυβέρνηση θα ζητήσει νέο Μνημόνιο”, προαναγγέλλει ο Δ.Αβραμόπουλος
Ένα νέο στοιχείο στην πολιτική της ΝΔ έναντι του Μνημονίου προαναγγέλλει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, με συνέντευξή του στη Real News. Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ προαναγγέλλει ότι η ΝΔ, εφόσον εκλεγεί κυβέρνηση, θα ζητήσει ένα νέο Μνημόνιο. Περιγράφει, μάλιστα, το νέο αυτό Μνημόνιο λέγοντας “πως θα προστατεύει τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και θα διαμορφώνει όρους ανάπτυξης”. Βεβαίως, το θέμα είναι να δεχτούν κάτι τέτοιο και οι δανειστές μας. Αν η ΝΔ αναδειχτεί κυβέρνηση…
ΒΑΡΔΑΣ:
«Το "όχι" στο μνημόνιο -που ήταν "όχι" στα μέτρα του μνημονίου (σ. σ. από πλευράς της Νέας Δημοκρατίας)-, έχει δικαιωθεί στην πράξη. Τα μέτρα του μνημονίου θα οδηγήσουν σε ένα νέο μνημόνιο -που οδήγησαν ήδη-, επαχθέστερο, και σε ένα χρέος 150% στο ΑΕΠ, ενώ το μνημόνιο ξεκίνησε με 110% του ΑΕΠ...
Δεν μπορούσαμε να βασιστούμε στις αγορές. Η χώρα θα πτώχευε, εάν δεν έπαιρνε τα χρήματα του μνημονίου. Αυτό ήταν δουλειά της κυβέρνησης να το κάνει και το έκανε, και καλώς το έκανε. Οφείλαμε να δείξουμε την αντίθεσή μας στα μέτρα του μνημονίου. Εάν ετίθετο θέμα να ψηφιστεί το μνημόνιο με 181 ψήφους, τότε και η Νέα Δημοκρατία θα αναγκαζόταν να το ψηφίσει, διότι η χώρα, σε μια εβδομάδα, θα πτώχευε...
Είναι βέβαιο ότι εάν έπρεπε να ψηφίσουν 181, η Νέα Δημοκρατία θα "έβαζε πλάτη" και θα ψήφιζε το μνημόνιο, και θα έπαιρνε και το πολιτικό κόστος. Είπαμε, όμως, ότι τα μέτρα δεν θα πετύχουν και όντως τα μέτρα δεν πετυχαίνουν...».
«ΑΘΗΝΑ 9.84»
ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ ΝΟΤΗΣ
Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
www.antinews.gr
Το ΔΝΤ συνδυάζεται με σκληρά μέτρα και άμεση προσαρμογή. Βέβαια, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να έχουμε εναλλακτικές λύσεις.
Σήμερα αναγκάζεται να μιλάει κι αυτός για έξοδο από το μνημόνιο και να...συγχαίρει τον εργοδότη του Α.Σαμαρά για "υπεύθυνη στάση". Αντί να βάλει μυαλό αυτός στον Σαμαρά, βουλιάζει ο ίδιος στα πελάγη του λαϊκισμού...
post from: SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Ο προσαρμοστικός κ.Μηταράκης Νότης, Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!" http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/09/blog-post_4848
ΣΗΜ.Χρειάζεται κάτι άλλο λοιπόν;
SKEFTOMASTE ELLHNIKA.GR
Αγαπητέ 2:02, "κολλάει" κάπου η τοποθέτησή σου σε ΟΛΑ τα πιο πάνω. Η θέση του ΛΑ.Ο.Σ έχει εξηγηθεί υπέρ το δέον και θα κριθεί αν ήταν η σωστή ή όχι. Βλέπω πανικό στα κόμματα του "ΟΧΙ" ή λάθος, αν μιλάει η ΝΔ οι πιο κάτω τοποθετήσεις στελεχών της δίνουν την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ:
“Η ΝΔ ως κυβέρνηση θα ζητήσει νέο Μνημόνιο”, προαναγγέλλει ο Δ.Αβραμόπουλος
Ένα νέο στοιχείο στην πολιτική της ΝΔ έναντι του Μνημονίου προαναγγέλλει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, με συνέντευξή του στη Real News. Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ προαναγγέλλει ότι η ΝΔ, εφόσον εκλεγεί κυβέρνηση, θα ζητήσει ένα νέο Μνημόνιο. Περιγράφει, μάλιστα, το νέο αυτό Μνημόνιο λέγοντας “πως θα προστατεύει τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και θα διαμορφώνει όρους ανάπτυξης”. Βεβαίως, το θέμα είναι να δεχτούν κάτι τέτοιο και οι δανειστές μας. Αν η ΝΔ αναδειχτεί κυβέρνηση…
ΒΑΡΔΑΣ:
«Το "όχι" στο μνημόνιο -που ήταν "όχι" στα μέτρα του μνημονίου (σ. σ. από πλευράς της Νέας Δημοκρατίας)-, έχει δικαιωθεί στην πράξη. Τα μέτρα του μνημονίου θα οδηγήσουν σε ένα νέο μνημόνιο -που οδήγησαν ήδη-, επαχθέστερο, και σε ένα χρέος 150% στο ΑΕΠ, ενώ το μνημόνιο ξεκίνησε με 110% του ΑΕΠ...
Δεν μπορούσαμε να βασιστούμε στις αγορές. Η χώρα θα πτώχευε, εάν δεν έπαιρνε τα χρήματα του μνημονίου. Αυτό ήταν δουλειά της κυβέρνησης να το κάνει και το έκανε, και καλώς το έκανε. Οφείλαμε να δείξουμε την αντίθεσή μας στα μέτρα του μνημονίου. Εάν ετίθετο θέμα να ψηφιστεί το μνημόνιο με 181 ψήφους, τότε και η Νέα Δημοκρατία θα αναγκαζόταν να το ψηφίσει, διότι η χώρα, σε μια εβδομάδα, θα πτώχευε...
Είναι βέβαιο ότι εάν έπρεπε να ψηφίσουν 181, η Νέα Δημοκρατία θα "έβαζε πλάτη" και θα ψήφιζε το μνημόνιο, και θα έπαιρνε και το πολιτικό κόστος. Είπαμε, όμως, ότι τα μέτρα δεν θα πετύχουν και όντως τα μέτρα δεν πετυχαίνουν...».
«ΑΘΗΝΑ 9.84»
ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ ΝΟΤΗΣ
Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
www.antinews.gr
Το ΔΝΤ συνδυάζεται με σκληρά μέτρα και άμεση προσαρμογή. Βέβαια, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να έχουμε εναλλακτικές λύσεις.
Σήμερα αναγκάζεται να μιλάει κι αυτός για έξοδο από το μνημόνιο και να...συγχαίρει τον εργοδότη του Α.Σαμαρά για "υπεύθυνη στάση". Αντί να βάλει μυαλό αυτός στον Σαμαρά, βουλιάζει ο ίδιος στα πελάγη του λαϊκισμού...
post from: SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Ο προσαρμοστικός κ.Μηταράκης Νότης, Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
ΣΗΜ.Χρειάζεται κάτι άλλο λοιπόν;
SKEFTOMASTE ELLHNIKA.GR
Αγαπητέ 2:02, "κολλάει" κάπου η τοποθέτησή σου σε ΟΛΑ τα πιο πάνω. Η θέση του ΛΑ.Ο.Σ έχει εξηγηθεί υπέρ το δέον και θα κριθεί αν ήταν η σωστή ή όχι. Βλέπω πανικό στα κόμματα του "ΟΧΙ" ή λάθος, αν μιλάει η ΝΔ οι πιο κάτω τοποθετήσεις στελεχών της δίνουν την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ:
“Η ΝΔ ως κυβέρνηση θα ζητήσει νέο Μνημόνιο”, προαναγγέλλει ο Δ.Αβραμόπουλος
Ένα νέο στοιχείο στην πολιτική της ΝΔ έναντι του Μνημονίου προαναγγέλλει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, με συνέντευξή του στη Real News. Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ προαναγγέλλει ότι η ΝΔ, εφόσον εκλεγεί κυβέρνηση, θα ζητήσει ένα νέο Μνημόνιο. Περιγράφει, μάλιστα, το νέο αυτό Μνημόνιο λέγοντας “πως θα προστατεύει τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και θα διαμορφώνει όρους ανάπτυξης”. Βεβαίως, το θέμα είναι να δεχτούν κάτι τέτοιο και οι δανειστές μας. Αν η ΝΔ αναδειχτεί κυβέρνηση…
SYNEXEIA
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΑΡΔΑΣ:
«Το "όχι" στο μνημόνιο -που ήταν "όχι" στα μέτρα του μνημονίου (σ. σ. από πλευράς της Νέας Δημοκρατίας)-, έχει δικαιωθεί στην πράξη. Τα μέτρα του μνημονίου θα οδηγήσουν σε ένα νέο μνημόνιο -που οδήγησαν ήδη-, επαχθέστερο, και σε ένα χρέος 150% στο ΑΕΠ, ενώ το μνημόνιο ξεκίνησε με 110% του ΑΕΠ...
Δεν μπορούσαμε να βασιστούμε στις αγορές. Η χώρα θα πτώχευε, εάν δεν έπαιρνε τα χρήματα του μνημονίου. Αυτό ήταν δουλειά της κυβέρνησης να το κάνει και το έκανε, και καλώς το έκανε. Οφείλαμε να δείξουμε την αντίθεσή μας στα μέτρα του μνημονίου. Εάν ετίθετο θέμα να ψηφιστεί το μνημόνιο με 181 ψήφους, τότε και η Νέα Δημοκρατία θα αναγκαζόταν να το ψηφίσει, διότι η χώρα, σε μια εβδομάδα, θα πτώχευε...
Είναι βέβαιο ότι εάν έπρεπε να ψηφίσουν 181, η Νέα Δημοκρατία θα "έβαζε πλάτη" και θα ψήφιζε το μνημόνιο, και θα έπαιρνε και το πολιτικό κόστος. Είπαμε, όμως, ότι τα μέτρα δεν θα πετύχουν και όντως τα μέτρα δεν πετυχαίνουν...».
«ΑΘΗΝΑ 9.84»
ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ ΝΟΤΗΣ
Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
www.antinews.gr
Το ΔΝΤ συνδυάζεται με σκληρά μέτρα και άμεση προσαρμογή. Βέβαια, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να έχουμε εναλλακτικές λύσεις.
Σήμερα αναγκάζεται να μιλάει κι αυτός για έξοδο από το μνημόνιο και να...συγχαίρει τον εργοδότη του Α.Σαμαρά για "υπεύθυνη στάση". Αντί να βάλει μυαλό αυτός στον Σαμαρά, βουλιάζει ο ίδιος στα πελάγη του λαϊκισμού...
post from: SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Ο προσαρμοστικός κ.Μηταράκης Νότης, Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
ΣΗΜ.Χρειάζεται κάτι άλλο λοιπόν;
SKEFTOMASTE ELLHNIKA.GR
SYNEXEIA
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΑΡΔΑΣ:
«Το "όχι" στο μνημόνιο -που ήταν "όχι" στα μέτρα του μνημονίου (σ. σ. από πλευράς της Νέας Δημοκρατίας)-, έχει δικαιωθεί στην πράξη. Τα μέτρα του μνημονίου θα οδηγήσουν σε ένα νέο μνημόνιο -που οδήγησαν ήδη-, επαχθέστερο, και σε ένα χρέος 150% στο ΑΕΠ, ενώ το μνημόνιο ξεκίνησε με 110% του ΑΕΠ...
Δεν μπορούσαμε να βασιστούμε στις αγορές. Η χώρα θα πτώχευε, εάν δεν έπαιρνε τα χρήματα του μνημονίου. Αυτό ήταν δουλειά της κυβέρνησης να το κάνει και το έκανε, και καλώς το έκανε. Οφείλαμε να δείξουμε την αντίθεσή μας στα μέτρα του μνημονίου. Εάν ετίθετο θέμα να ψηφιστεί το μνημόνιο με 181 ψήφους, τότε και η Νέα Δημοκρατία θα αναγκαζόταν να το ψηφίσει, διότι η χώρα, σε μια εβδομάδα, θα πτώχευε...
Είναι βέβαιο ότι εάν έπρεπε να ψηφίσουν 181, η Νέα Δημοκρατία θα "έβαζε πλάτη" και θα ψήφιζε το μνημόνιο, και θα έπαιρνε και το πολιτικό κόστος. Είπαμε, όμως, ότι τα μέτρα δεν θα πετύχουν και όντως τα μέτρα δεν πετυχαίνουν...».
«ΑΘΗΝΑ 9.84»
SYNEXEIA
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΤΑΡΑΚΗΣ ΝΟΤΗΣ
Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
www.antinews.gr
Το ΔΝΤ συνδυάζεται με σκληρά μέτρα και άμεση προσαρμογή. Βέβαια, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να έχουμε εναλλακτικές λύσεις.
Σήμερα αναγκάζεται να μιλάει κι αυτός για έξοδο από το μνημόνιο και να...συγχαίρει τον εργοδότη του Α.Σαμαρά για "υπεύθυνη στάση". Αντί να βάλει μυαλό αυτός στον Σαμαρά, βουλιάζει ο ίδιος στα πελάγη του λαϊκισμού...
post from: SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Ο προσαρμοστικός κ.Μηταράκης Νότης, Σύμβουλος ΚΑΙ αυτός του Αντώνη Σαμαρά: "ΔΕΝ υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις πλήν του μνημονίου!"
ΣΗΜ.Χρειάζεται κάτι άλλο λοιπόν;
SKEFTOMASTE ELLHNIKA.GR
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλια, όπως το πιο κάτω, μην τα βάζεται. Μας ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ ΟΛΟΥΣ!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΞΕΚΩΛΙΑΡΑ ΛΥΣΑΣΜΕΝΗ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΛ ΨΩΛΕΧ, ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΜΙΣΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΒΟΥΖΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
ΑΦΟΥ ΒΑΛΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΑΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΟΥΤΕ 100. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΛΑΜΑΒΝΕΤΕ ΑΠΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΥΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!
ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΜΕ ΓΑΜΙΟΝΤΑΣ!!!!!!!!!!
18 Σεπτεμβρίου 2010 5:30 μ.μ.
19 Σεπτεμβρίου 2010 8:52 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήαμα ζητουσαμε βοηθεια της ρωσιας και της κινας με ανταλλαγματα οπως πχ μια μονιμη ρωσικη ναυτικη βαση στο αγαιο και μεριδιο απο το πετραιλεο του αιγαιου θα ελεγαν οι ρωσοι οχι? δεν νομιζω αλλα εσεις στο λαος ειστε εθνικιστες μεχρι του σημειου που δεν θιγεταιτο δογμα του "ανηκωμεν εις την δυσην"..κυρια αλ σαλεχ θα ηθελα να κανω ενα σχολιο σας πανω στην δηλωση που κανατε στο πρωινο μεγκα οτι διλαδη σιγουρα θα εχουμε νεκρο μεταναστη στον αγιο παντελεημονα..δεν ξερω αν το πληροφοριθηκατε αλλα προχθες μαχαιρωθηκε 13χρονος αλβανος απο αφγανους με σκοπο την ληστεια..σε βοηθεια του αλβανου προσετρεξαν ελληνες-αλληθεια οι "ρατσιστες" βοηθουν ξενους?- με αποτελεσμα να χτυπηθουν και αυτοι..εχουμε νεκρους και τραυματιες εδω και χρονια αλλα η πλειοψηφια τους ειναι ελληνες..
Αγαπητη Αλ Σαλεχ το ονομα μου ειναι Κυρος, οπως γνωριζεις εδω και αρκετο καιρο εμφανιζεσαι καλεσμενη σε τηλεοπτικα καναλια και κανεις δηλωσεις. Οταν λοιπον συμβαινει αυτο ειναι απολυτα λογικο να δεχεσαι την κριτικη απο ολη την Ελλαδα. Οταν για παραδειγμα πριν χρονια ο Γκλετσος χωρισε με την γυναικα του ολοι ετρεχαν να του παρουν συνεντευξη, τωρα δεν ειναι πουθενα. Κατι παρομοιο θα συμβει και με εσενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης νομιζω γνωριζεις οτι και η αρνητικη διαφημιση ειναι διαφημιση. Ειναι ο καιρος που πουλας εσυ, μετα απο λιγο καιρο ολα θα ξεχαστουν και θα πουλαει καποιος αλλος. Εγω προσωπικα που εχω φοιτησει στο πανεπιστημιο του Sussex απο οπου πηρες και το πρωτο σου Master επειδη ζω στο εξωτερικο δεν βλεπω τηλεοραση, την θεωρω το πλεον αχρηστο αντικειμενο μες το σπιτι. Μονο για ταινιες κανει καλο, απο μορφωση μηδαμινη. Λογω αυτου λοιπον ουτε νιωθω καποιος να λιθοβολειται ουτε να καταδιωκεται. Ολα αυτα ειναι στην σφαιρα της φαντασιας της τηλεορασης.
Τωρα οσον αφορα την Ελλαδα, δεν νομιζω να ειναι ασχημος ο μισθος που παιρνεις 942 ευρω τον μηνα λογω του οτι αν θελεις μπορεις να κινηθεις εντος και εκτος Ελλαδος με λεφτα του κρατους, δηλαδη των Ελληνων πολιτων. Ειναι και μερικα αλλα εξοδα τα οποια με την θεση που κατεχεις δεν πληρωνεις. Λογικο. Νομιζω οτι με 942 ευρω συν 800 ευρω το επεισοδιο δηλαδη 3200 ευρω τον μηνα υπερκαλυπτεις τα εξοδα σου.
Οσον αφορα την εκπομπη για τους μεταναστες θα πρεπει να γνωριζεις οτι οι Ελληνες ηταν παντα κατω απο καποιον ζυγο ειτε αυτος λεγεται τουρκικος ειτε Γερμανικος ειτε εσωτερικος. Ειναι δυσκολο για εναν Ελληνα να αποδεχτει να βλεπει μια εκπομπη για το πως θα γινει η ζωη των μεταναστων πιο ευκολη απο την στιγμη που η ιδια η τηλεοραση και η οποια κυβερνηση κανει την ζωη των Ελληνων χρονο με τον χρονο πιο δυσκολη. Οχι μονο εχουν διαλυσει την παιδεια ολες οι κυβερνησεις αλλα συνεχιζουν με αμειωτο σκοπο να αφανισουν καθε τι εκπαιδευτικο υφισταται σ αυτην τη χωρα. Δε γινεται να μιλαμε για μορφωση αλλοδαπων οταν δεν υπαρχει μορφωση ημεδαπων. Προσωπικη αποψη ειναι οτι η βαση του προβληματος δεν ειναι η αφομοιωση του Ελληνικου τροπου ζωης απο μεταναστες αλλα το γιατι δεν κανουμε κατι, οχι εμεις σαν λαος, αλλα εσεις σαν κρατος τοσα χρονια ωστε να σταματησει η λαθρομεταναστευση μια και καλη. Στην Αγγλια οπου και φοιτησες υπαρχει υπουργειο μεταναστευσης εδω και πολλα χρονια, επισης θεωρω οτι η αποδοση Ιθαγενειας ειναι τοσο ασχημα γραμμενη απο τον νομοθετη που μπορει ο οποιοσδηποτε να παρανομησει. Οι Γερμανοι, οι Δανοι, οι Ολλανδοι και πολλοι αλλοι μπορουν να θεωρηθουν φασιστες και ρατσιστες αν διαβασουμε τον δικο τους νομο και τις προυποθεσεις.
Αγαπητη Αλ Σαλεχ το ονομα μου ειναι Κυρος, οπως γνωριζεις εδω και αρκετο καιρο εμφανιζεσαι καλεσμενη σε τηλεοπτικα καναλια και κανεις δηλωσεις. Οταν λοιπον συμβαινει αυτο ειναι απολυτα λογικο να δεχεσαι την κριτικη απο ολη την Ελλαδα. Οταν για παραδειγμα πριν χρονια ο Γκλετσος χωρισε με την γυναικα του ολοι ετρεχαν να του παρουν συνεντευξη, τωρα δεν ειναι πουθενα. Κατι παρομοιο θα συμβει και με εσενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης νομιζω γνωριζεις οτι και η αρνητικη διαφημιση ειναι διαφημιση. Ειναι ο καιρος που πουλας εσυ, μετα απο λιγο καιρο ολα θα ξεχαστουν και θα πουλαει καποιος αλλος. Εγω προσωπικα που εχω φοιτησει στο πανεπιστημιο του Sussex απο οπου πηρες και το πρωτο σου Master επειδη ζω στο εξωτερικο δεν βλεπω τηλεοραση, την θεωρω το πλεον αχρηστο αντικειμενο μες το σπιτι. Μονο για ταινιες κανει καλο, απο μορφωση μηδαμινη. Λογω αυτου λοιπον ουτε νιωθω καποιος να λιθοβολειται ουτε να καταδιωκεται. Ολα αυτα ειναι στην σφαιρα της φαντασιας της τηλεορασης.
Τωρα οσον αφορα την Ελλαδα, δεν νομιζω να ειναι ασχημος ο μισθος που παιρνεις 942 ευρω τον μηνα λογω του οτι αν θελεις μπορεις να κινηθεις εντος και εκτος Ελλαδος με λεφτα του κρατους, δηλαδη των Ελληνων πολιτων. Ειναι και μερικα αλλα εξοδα τα οποια με την θεση που κατεχεις δεν πληρωνεις. Λογικο. Νομιζω οτι με 942 ευρω συν 800 ευρω το επεισοδιο δηλαδη 3200 ευρω τον μηνα υπερκαλυπτεις τα εξοδα σου.
Οσον αφορα την εκπομπη για τους μεταναστες θα πρεπει να γνωριζεις οτι οι Ελληνες ηταν παντα κατω απο καποιον ζυγο ειτε αυτος λεγεται τουρκικος ειτε Γερμανικος ειτε εσωτερικος. Ειναι δυσκολο για εναν Ελληνα να αποδεχτει να βλεπει μια εκπομπη για το πως θα γινει η ζωη των μεταναστων πιο ευκολη απο την στιγμη που η ιδια η τηλεοραση και η οποια κυβερνηση κανει την ζωη των Ελληνων χρονο με τον χρονο πιο δυσκολη. Οχι μονο εχουν διαλυσει την παιδεια ολες οι κυβερνησεις αλλα συνεχιζουν με αμειωτο σκοπο να αφανισουν καθε τι εκπαιδευτικο υφισταται σ αυτην τη χωρα. Δε γινεται να μιλαμε για μορφωση αλλοδαπων οταν δεν υπαρχει μορφωση ημεδαπων. Προσωπικη αποψη ειναι οτι η βαση του προβληματος δεν ειναι η αφομοιωση του Ελληνικου τροπου ζωης απο μεταναστες αλλα το γιατι δεν κανουμε κατι, οχι εμεις σαν λαος, αλλα εσεις σαν κρατος τοσα χρονια ωστε να σταματησει η λαθρομεταναστευση μια και καλη. Στην Αγγλια οπου και φοιτησες υπαρχει υπουργειο μεταναστευσης εδω και πολλα χρονια, επισης θεωρω οτι η αποδοση Ιθαγενειας ειναι τοσο ασχημα γραμμενη απο τον νομοθετη που μπορει ο οποιοσδηποτε να παρανομησει. Οι Γερμανοι, οι Δανοι, οι Ολλανδοι και πολλοι αλλοι μπορουν να θεωρηθουν φασιστες και ρατσιστες αν διαβασουμε τον δικο τους νομο και τις προυποθεσεις.
Εν τελει ολοι οι μεταναστες ανα τον κοσμο θα πρεπει να σεβαστουν την χωρα που διαμενουν. Η καθε χωρα εχει νομους που πρεπει να τηρουνται απο καθε πολιτη. Οι μεταναστες δεν δυναται να τυγχανουν διαφορετικης μεριμνας απο τους ιθαγενεις. Ολοι ειναι το ιδιο ανθρωποι, οπως εγω λοιπον σεβομαι τους νομους της Αγγλιας ετσι και ο Αγγλος θελω να σεβαστει τους δικους μου. Αν για παραδειγμα ενας Τουρκος στην Αγγλια αρχισει να χτυπαει την γυναικα του στην μεση του δρομου θα τον μαγκωσει η αστυνομια και θα τον παει μεσα. Το οτι στην Τουρκια ολες οι γυναικες τιθονται κατω απο την εξουσια του ανδρος σε ολους τους βαθμους και ανεχονται να τις χτυπουν και το κρατος δεν επεμβαινει, δεν σημαινει οτι αν τον σταματησω εγω στην Ελλαδα και τον βαλω φυλακη ειμαι ρατσιστης, ουτε φασιστας. Στην ιδια μου την χωρα ειμαι και ο κυριος αυτος αποφασισε για τον οποιο λογο να διαμεινει. Δεν τον αναγκασα ουτε εγω, ουτε καποιος αλλος Ελληνας τον τραβηξε να τον φερει εδω. Τα ηθη του μπορει να τα εφαρμοζει στην Τουρκια, εδω τα ηθη ειναι διαφορετικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελος, να θυμισω οτι οσο και να προσπαθει να πειστει η κοινη γνωμη για την γνωστη πλεον φραση Ελληνας γινεσαι - δεν γεννιεσαι, δεν γινετε. Ο Ελληνας γνωριζει πολυ καλα τι θα πει ιθαγενεια. Η λεξη ιθαγενεια ειναι Ομηρικη και εχει 2 ριζες, το Υθυς και το γενος, που σημαινει κατευθειαν απο το γενος. Η Ιθαγενεια δεν δυναται να αποδοθει απο κανενα κρατος, μονο η υπηκοοτητα. Την ιθαγενεια η την εχεις η δεν την εχεις. Ο μονος που στην αποδιδει ειναι οι γονεις σου την ωρα που σε γεννουν, κανεις αλλος δεν εμπλεκεται σε αυτην την λεξη και εννοια σε ολη σου την ζωη. Για να εχει καποιος (και οχι να αποκτησει) την Ελληνικη ιθαγενεια θα πρεπει η μητερα που τον γεννησε να ειναι Ελληνιδα. Ο Αντρας μπορει να εχει τα περισσοτερα προνομια αλλα η γυναικα εχει το πιο σημαντικο απολα. Το γενος. Επισης ποτε ο Ισοκρατης δεν εχει πει οτι Ελληνες ειναι οσοι μετεχουν της παιδειας της Ελληνικης. Αν κατεβασεις το βιβλιο απο την βιβλιοθηκη θα το καταλαβεις. Ειναι στον 'πανηγυρικο'.
Δεν ξερω αν αυτο γινεται επιτηδες αλλα επειδη τυγχανει να γνωριζω πολυ καλα και αρχαια και νεα Ελληνικα μου κανει εντυπωση που ακουω τα αναποδα απο τα παραπανω λεχθεντα απο Ελληνες. Ουτε φασιστας ειμαι, ουτε ρατσιστης υπηρξα, δουλευω με τρεις Ινδους, εναν Ισπανο και εναν Αγγλο στον χωρο εργασιας μου και τα πηγαινουμε ολοι πολυ καλα μεταξυ μας. Επειδη το εχω συζητησει και με τους 5, δεν νομιζω οτι ολοι πια ειναι ρατσιστες και φασιστες?
Δοκιμαστε λοιπον πρωτα να φτιαξετε την παιδεια στην Ελλαδα και μετα μπορουμε να βοηθησουμε τους παντες να προσαρμοστουν στην χωρα.
Κυρος
Εν τελει ολοι οι μεταναστες ανα τον κοσμο θα πρεπει να σεβαστουν την χωρα που διαμενουν. Η καθε χωρα εχει νομους που πρεπει να τηρουνται απο καθε πολιτη. Οι μεταναστες δεν δυναται να τυγχανουν διαφορετικης μεριμνας απο τους ιθαγενεις. Ολοι ειναι το ιδιο ανθρωποι, οπως εγω λοιπον σεβομαι τους νομους της Αγγλιας ετσι και ο Αγγλος θελω να σεβαστει τους δικους μου. Αν για παραδειγμα ενας Τουρκος στην Αγγλια αρχισει να χτυπαει την γυναικα του στην μεση του δρομου θα τον μαγκωσει η αστυνομια και θα τον παει μεσα. Το οτι στην Τουρκια ολες οι γυναικες τιθονται κατω απο την εξουσια του ανδρος σε ολους τους βαθμους και ανεχονται να τις χτυπουν και το κρατος δεν επεμβαινει, δεν σημαινει οτι αν τον σταματησω εγω στην Ελλαδα και τον βαλω φυλακη ειμαι ρατσιστης, ουτε φασιστας. Στην ιδια μου την χωρα ειμαι και ο κυριος αυτος αποφασισε για τον οποιο λογο να διαμεινει. Δεν τον αναγκασα ουτε εγω, ουτε καποιος αλλος Ελληνας τον τραβηξε να τον φερει εδω. Τα ηθη του μπορει να τα εφαρμοζει στην Τουρκια, εδω τα ηθη ειναι διαφορετικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελος, να θυμισω οτι οσο και να προσπαθει να πειστει η κοινη γνωμη για την γνωστη πλεον φραση Ελληνας γινεσαι - δεν γεννιεσαι, δεν γινετε. Ο Ελληνας γνωριζει πολυ καλα τι θα πει ιθαγενεια. Η λεξη ιθαγενεια ειναι Ομηρικη και εχει 2 ριζες, το Υθυς και το γενος, που σημαινει κατευθειαν απο το γενος. Η Ιθαγενεια δεν δυναται να αποδοθει απο κανενα κρατος, μονο η υπηκοοτητα. Την ιθαγενεια η την εχεις η δεν την εχεις. Ο μονος που στην αποδιδει ειναι οι γονεις σου την ωρα που σε γεννουν, κανεις αλλος δεν εμπλεκεται σε αυτην την λεξη και εννοια σε ολη σου την ζωη. Για να εχει καποιος (και οχι να αποκτησει) την Ελληνικη ιθαγενεια θα πρεπει η μητερα που τον γεννησε να ειναι Ελληνιδα. Ο Αντρας μπορει να εχει τα περισσοτερα προνομια αλλα η γυναικα εχει το πιο σημαντικο απολα. Το γενος. Επισης ποτε ο Ισοκρατης δεν εχει πει οτι Ελληνες ειναι οσοι μετεχουν της παιδειας της Ελληνικης. Αν κατεβασεις το βιβλιο απο την βιβλιοθηκη θα το καταλαβεις. Ειναι στον 'πανηγυρικο'.
Δεν ξερω αν αυτο γινεται επιτηδες αλλα επειδη τυγχανει να γνωριζω πολυ καλα και αρχαια και νεα Ελληνικα μου κανει εντυπωση που ακουω τα αναποδα απο τα παραπανω λεχθεντα απο Ελληνες. Ουτε φασιστας ειμαι, ουτε ρατσιστης υπηρξα, δουλευω με τρεις Ινδους, εναν Ισπανο και εναν Αγγλο στον χωρο εργασιας μου και τα πηγαινουμε ολοι πολυ καλα μεταξυ μας. Επειδη το εχω συζητησει και με τους 5, δεν νομιζω οτι ολοι πια ειναι ρατσιστες και φασιστες?
Δοκιμαστε λοιπον πρωτα να φτιαξετε την παιδεια στην Ελλαδα και μετα μπορουμε να βοηθησουμε τους παντες να προσαρμοστουν στην χωρα.
Κυρος
Αγαπητέ φίλε ανώνυμε (18 Σεπτεμβρίου 2010 4:52 π.μ). Είναι άλλο πράγμα η ανάπτυξη επιχειρημάτων σχετικά με κάποιο θέμα και άλλο πράγμα η συγγραφή μιας κωμωδίας. Εκτός και αν νομίζεις ότι η Χρυσή Αυγή αποτελείται από ένα σύνολο συγγραφέων και κωμωδιογράφων Αριστοφανικού βεληνεκούς. Αμφιβάλω αν αυτοί έχουν διαβάσει έστω και τηλεφωνικό κατάλογο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεταναστευτική πολιτική του κράτους σε τι σχετίζεται με μια εκπομπή που έχει τίτλο «Οι φυλές της Αθήνας»; Για την πρώτη υπεύθυνοι είναι οι αρμόδιοι υπουργοί της εκάστοτε κυβέρνησης. Η Αφροδίτη, με την εκπομπή που έπρεπε να κάνει, με ποιόν τρόπο θα επηρέαζε τις πολιτικές αποφάσεις που λαμβάνονται ακόμα και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο;
Αυτή τη στιγμή ζούνε νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα χιλιάδες μετανάστες από τρίτες χώρες, για τους οποίους υπάρχει σκεπτικισμός και φόβος διότι οι περισσότεροι Έλληνες δεν γνωρίζουν τις συνήθειες τους, τον πολιτισμό τους και τον τρόπο ζωής τους. Μια τέτοια εκπομπή θα είχε τον ρόλο να μας φέρει αμφότερους πιο κοντά στην νοοτροπία του καθενός. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να παρακαμφτεί η ξενοφοβία που καλλιεργείται από ορισμένους ναζιστικούς κύκλους.
Υ.γ
Εσείς φίλε του ΛΑΟΣ δεν σκέφτεστε Ελληνικά. Σκέφτεστε ανάλογα με του που φυσάει ο άνεμος.
Το δράμα είναι ότι εναντίων των ρυπαρών λαθροπόντικων και των προδοτών τσιριζαίων και λοιπών άπλυτων νεοταξικών, συμπορευόμαστε άθελά μας με τα χριστιανικά βγδελύματα, τους Ταλιμπάν της ορθοδοξίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι μοναχικός ο δρόμος του 'Αριου Υπερανθρώπου. Οι προτεραιότητες όμως σαφείς. Πρώτα οι νέγροι!
"Αυτή τη στιγμή ζούνε νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα χιλιάδες μετανάστες από τρίτες χώρες, για τους οποίους υπάρχει σκεπτικισμός και φόβος διότι οι περισσότεροι Έλληνες δεν γνωρίζουν τις συνήθειες τους, τον πολιτισμό τους και τον τρόπο ζωής τους."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρά, ε; Μήπως μένεις στην Εκάλη; Γιατί αν έμενες στο κέντρο θα γνώριζες πως εδώ και 30 χρόνια καταφέρνουμε να αφομοιώσουμε, να γνωρίσουμε και να συμβιώσουμε με όλα τα κύματα μεταναστών που ήρθαν στην Ελλάδα, από τους Φιλιπινέζους, τους Αλβανούς, τους Πολωνούς, τους Αιγύπτιους και τους μαύρους, οι οποίοι αντιπροσώπευαν έναν λογικό αριθμό και όχι όλες αυτές τις ορδές.
Δευτέρον. Για ποιόν πολιτισμό πλέον μιλάμε; Αυτόν της βρωμιάς, της μπούργκας, της πολυγαμίας, της φασαρίας, των ναρκωτικών και της πορνείας; Είναι αυτό πολιτισμός; Σε τελική αν θέλω να μάθω πώς ζούνε οι εξαθλιωμένοι του Πακιστάν (γιατί αυτοί έρχονται εδώ) θα πάω εκεί. Δεν χρειάζεται να κουβαληθούν όλα τα δις της Αφρικής και της Ασίας για να μου γνωρίσουν τον "πολιτισμό" τους.
Μόνο ανοησία χαρακτηρίζει τόσο την αδελφή Τερέζα "Αλ Σάλεχ", η οποία αρνείται να αντιληφθεί την πραγματικότητα, αλλά και την αδυναμία της Ευρώπης και της Ελλάδας να απορροφήσει και να συνυπάρξει με τον τεράστιο όγκο λαθρομεταναστών που καταφθάνουν καθημερινώς, όσο και όλους αυτούς που υπερασπίζουν αυτή την κατάσταση, την οποία βαφτίζουν πολιτισμό.
Εάν αυτό το χάλι είναι για σας πολιτισμός είναι επειδή προφανώς ταυτίζεται και με τις δικές σας συνήθειες. Για εμάς εδώ είναι εξαθλίωση.
Αυτή τη φορά ελπίζω να δημοσιευθεί το σχόλιο μου.
"Αυτή τη στιγμή ζούνε νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα χιλιάδες μετανάστες από τρίτες χώρες, για τους οποίους υπάρχει σκεπτικισμός και φόβος διότι οι περισσότεροι Έλληνες δεν γνωρίζουν τις συνήθειες τους, τον πολιτισμό τους και τον τρόπο ζωής τους. Μια τέτοια εκπομπή θα είχε τον ρόλο να μας φέρει αμφότερους πιο κοντά στην νοοτροπία του καθενός. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να παρακαμφτεί η ξενοφοβία που καλλιεργείται από ορισμένους ναζιστικούς κύκλου"
ΑπάντησηΔιαγραφή20 Σεπτεμβρίου 2010 5:20 π.μ
συμφωνω απολυτα μαζι σου υπαρχει ξενοφοβια στους ελληνες το θεμα ειναι γιατι. εχεις κατσει ποτε εσυ η ευρυτερη παραταξη της κυριας σαλεχ να αναρωτηθειτε το γιατι? το μονο που κανετε ειναι να μοιραζεται πιστοποιτηκα ανθρωπισμου η να κολλατε ταμπελες σε οσους διαφωνουν με σας. σε πληροφορω λοιπον οτι δεν ειναι ανθρωπισμος να φερνεις ανθρωπους χωρις κανενα ελεγχο και να τους βλεπεις στο δρομο να ζητιανευουν αλλα στρουφοκαμιλισμος. επιτελους η μεταναστευση πρεπει να συνδεθει με την δουλεια να εχεις την δυνατοτητα να τους παρασχεις τα απαραιτητα και τα απαραιτητα ειναι ενα σπιτι και μια δουλεια για να μπορουν να ζησουν σαν ανθρωποι. οταν δεν τα εχεις αυτα φυσικο ειναι και αυτοι οι ανθρωποι να υποπεσουν σε παραβατικες συμπεριφορες και φυσικο ειναι οι ελληνες να φοβουντε.αυτη η χωρα δεν χωραει αλλους μεταναστες εχει γεμισει δεν μπορει πλεον να τους προσφερει τιποτα
οπτε ηη ξενοφοβια των ελληνων δεν μπορει να παρακαμφτει απο μια εκπομπη
μαυρος-κιτρινος -ασπρος γενιεσαι διαφορων θρισκευματων γενιεσαι ανθρωπος ομως πρεπει να μπορεις και να θελεις να γινεις!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αυτή τη στιγμή ζούνε νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα χιλιάδες μετανάστες από τρίτες χώρες" ηρθαν εξαρχης νομιμα η ηραθαν παρανομα και νομιμοποιηθηκαν εκ των υστερων? το οτι οι κυβερνισεις ΝΔ -ΠΑΣΟΚ τους νομιμοποιησαν κατα παραβαση δεν σημαινει πως ηρθαν και νομιμα οι περισσοτεροι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά μάταιες είναι όλες οι εκπομπές του κόσμου για τους μετανάστες, αν δεν έχεις εξασφαλίσει την υποδομή να τους δεχθείς σαν χώρα! Τα πολιτικά μέτρα δεν αναπληρώνονται με εκπομπές, παρά με πολιτική βούληση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εκπομπές απλά μας ψυχαγωγούν και σπαταλούν και τα ελάχιστα που ίσως μπορούμε να τα διαθέσουμε για τη σωστή μεταναστευτική πολιτική.
ΑΛ ΨΩΛΕΧ ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΚΙΣΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΗ ΚΟΛΑΡΑ ΣΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΨΩΛΑΡΕΣ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΗ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΑ...
ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ
Πώς μπορεί να συνυπάρξει ο πολιτισμός των Πακιστανών με τον δικό μας; Να σας πω ένα απλό παράδειγμα:
ΑπάντησηΔιαγραφήστην πατρίδα μου, την ΕΛΛΛΑΔΑ, συνηθίζουμε να δίνουμε προτεραιότητα στις γυναίκες και στις εγκύους στις ουρές, στο λεωφορείο... Καθημερινά τους παρατηρώ να ορμούν με λύσσα στο λεωφορείο για να κάτσουν, αδιαφορώντας για το ποιον σπρώχνουν... Δεν αρνούμαι ότι είναι κουρασμένοι από τη δουλειά. Το ίδιο και εγώ και όλες οι γυναίκες στο λεωφορείο. Άλλωστε στην περιοχή που λέω δεν πηγαίνει κανείς για διασκέδαση. Αναρωτιέμαι γιατί είμαι ο μόνος που παραχωρώ τη θέση μου σε γυναίκες...
Θα εκτιμούσα πρώτον τη δημοσίευση του σχολίου μου και δεύτερον την άποψή σας για αυτό το συγκεκριμένο θέμα.
800 ευρώ επί 4 εβδομαδιαίες εκπομπές ίσουν 3200 το μήνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκπομπή: Εγώ θα επιμείνω στην αναγκαιότητα της εκπομπής, αφού η μεταναστευτική πολιτική και ο αριθμός των μεταναστών, στα οποία αναφέρεστε, δεν έχουν καμία σχέση με αυτή. Είναι διαφορετικά και απολύτως ασύνδετα μεταξύ τους ζητήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολιτισμός: Το γεγονός ότι μας φαίνονται τόσο παράξενοι οι μετανάστες από τις τρίτες χώρες και όχι τόσο οι Βαλκάνιοι(Αλβανοί, Ρουμάνοι, Βούλγαροι) ή οι Πολωνοί, είναι προϊόν της άγνοιας μας. Σε ότι αφορά την θρησκεία τους, και εμένα δεν μου αρέσει. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι και στην Ευρώπη, πριν τον Διαφωτισμό, ήμασταν πολύ χειρότεροι από αυτούς (Σταυροφορίες, τριακονταετής πόλεμος, ιερά εξέταση, νύχτα Αγίου Βαρθολομαίου κτλ). Τα πράγματα άλλαξαν λόγω της εκπαίδευσης και της παιδείας και όχι γιατί άλλαξαν τα «ιερά» βιβλία των ορθόδοξων, των Καθολικών ή των Προτεσταντών. Με την πάροδο του χρόνου μπορούν να εγκλιματιστούν. Αν σας ενδιαφέρει ο πολιτισμός του Ισλάμ, ρίξτε μια ματιά εδώ.
http://anarxofileleutheros.blogspot.com/2010/09/blog-post_11.html
Για την ανύπαρκτη Ελληνική μεταναστευτική πολιτική , τι να πει κανείς;. Δεν διαφωνώ για το ότι πρέπει η νομιμοποίηση να συνδέεται με την εργασία. Αυτό άλλωστε έγινε με το νόμο Ραγκούση. Από εκεί και πέρα όπως και να το δούμε, οι μετανάστες από τις τρίτες χώρες δεν θαλασσοπνίγηκαν ούτε πέρασαν μέσα από τα ναρκοπέδια με τα παιδιά τους, έχοντας ως σκοπό να ασκήσουν εγκληματική δραστηριότητα στην χώρα του προορισμού τους. Αν κάποιος ταυτίζει γενικά τους μετανάστες με την πορνεία, τα ναρκωτικά και το έγκλημα, αυτό οφείλεται σε ορισμένα στερεότυπα. Δεν αμφισβητώ την εγκληματικότητα, αλλά θεωρώ ότι αυτή προέρχεται από οργανωμένες ομάδες εγκληματιών μεταναστών και όχι από τους κοινούς ανθρώπους. Για τους εγκληματίες δεν έχω κανένα ενδιαφέρον. Να πάνε στο διάολο και όπου αλλού θέλετε. Όμως δεν μπορώ να δεχτώ ότι οι μετανάστες μόλις μπαίνουν στην Ευρώπη μεταλλάσσονται σε εγκληματίες.
Για την νομιμότητα ένα έχω να πω. Σα δεν ντρέπονται οι αλήτες οι μετανάστες που δεν παίρνουν το καλό παράδειγμα από την Ελληνική κυβέρνηση που είναι γνωστή για την ευλαβικότατα με την οποία τηρεί τους νόμους που η ίδια έχει θεσπίσει... Τι παράξενοι άνθρωποι!
Εμπόριο ναρκωτικών και λευκής σαρκός . Θέλω να θυμίσω σε όλους ότι εκεί που υπάρχει ΖΗΤΗΣΗ υπάρχει και ΠΡΟΣΦΟΡΑ. Θεμελιώδης νόμος της οικονομίας. Την προσφορά μπορεί να την καλύψει ο καθένας, αλλά αυτή δημιουργείται από την ζήτηση.
«στην πατρίδα μου, την ΕΛΛΛΑΔΑ, συνηθίζουμε να δίνουμε προτεραιότητα στις γυναίκες και στις εγκύους στις ουρές, στο λεωφορείο...»
Δεν θα διαφωνήσουμε. Αλλά εμείς δεν εφαρμόζουμε αυτούς τους κανόνες καλής συμπεριφοράς επειδή γεννηθήκαμε Έλληνες, αλλά επειδή τους διδαχτήμε. Θεωρώ ότι μπορούμε να τους διδάξουμε και σε εκείνους. Δεν είναι κατώτεροι, ούτε ηλίθιοι. Είναι άνθρωποι που προέρχονται από ένα διαφορετικό κόσμο.
Αναρχοφιλελεύθερε,
ΑπάντησηΔιαγραφήείσαι στον κόσμο σου.
Καταρχάς τί συγκρίνεις την σημερινή εποχή με τον Μεσαίωνα; Μιλάμε για 6-10 αιώνες πίσω. Ναι και τότε υπήρχαν υπερβολές και εγκλήματα, αλλά τί θέλεις, Να συγκρίνουμε τον 21ο αιώνα με τον 13ο; Ο κόσμος αντί να πηγαίνει μπροστα, πηγαίνει πίσω; Εμμέσως λοιπόν παραδέχεσαι κι εσύ πως αυτοί οι άνθρωποι μας γυρίζουν σε εποχές από τις οποίες φύγαμε εδώ και 500 χρόνια. Αν είναι να περιμένουμε άλλα 500 χρόνια να γίνουν αυτοί πολιτισμένοι ζήτω που καήκαμε.
Άλλωστε μην μπερδεύεις τον χριστιανισμό και την Ευρώπη με τον μουσουλμανισμό και την ΑφρικοΑσία. Εάν η Ευρώπη μπόρεσε να ξεφύγει από τον δικό της θρησκευτικό Μεσαίωνα, αυτοί εδώ δεν μπορούν ακόμη να το καταφέρουν. Αυτό λέει κάτι.
Τα υπόλοιπα για την προσφορά και την ζήτηση τί να σου πω; Αυτό δεν είναι επιχείρημα. Η ζήτηση παράνομων υπηρεσίων και πραγμάτων δεν νομιμοποιεί την προσφορά τους.
Τα επιχειρήματα είναι γελοία. Κανείς δεν αμφισβητεί πως ανάμεσα σε όλους αυτούς υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι, τους οποίους δυστυχώς τους παίρνει η μπάλα. Δυστυχώς ο αριθμός τους είναι τόσο μεγάλος που έχει κάνει την κατάσταση αφόρητη.
Δεν τους θέλουμε στην Αθήνα. Τελεία και παύλα. Όποιος τους γουστάρει τόσο πολύ να τους πάρει σπίτι του.
"Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι και στην Ευρώπη, πριν τον Διαφωτισμό, ήμασταν πολύ χειρότεροι από αυτούς (Σταυροφορίες, τριακονταετής πόλεμος, ιερά εξέταση, νύχτα Αγίου Βαρθολομαίου κτλ)." πρωτον αυτα που λες τα εκαναν οι δυτικοι καθολικοι οχι οι ελληνες ορθοδοξοι δευτερον αυτα που γραφεις εγειναν πριν 800 χρονια..αμα μου συγκρινεις τους αφγανοπακιστανους του 21 αιωνα με τους ευρωπαιους του 12ου ειναι σαν παραδεχεσαι αυτο που λεμε ολοι εμεις οι "ρατσιστες" οτι διλαδη αυτοι οι ανθρωποι ειναι οπισθοδρομικοι και μονο ζημια κανουν στις συγχρονες ευρωπαικες δημοκρατικες κοινωνιες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφροδίτη, σε γνώρισα ένα καλοκαίρι κοινής μαθητείας και μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για διάφορα θέματα. Πέρασαν μερικά χρόνια και παρακολουθούσα διακριτικά την πορεία σου. Με αφορμή αυτά που σου συνέβησαν πρόσφατα, αισθάνομαι την ανάγκη να σου πω ότι δεν θα είσαι μόνη. Χωρίς να κάνεις κάτι παράνομο, χωρίς καν να βλάψεις κάποιον σε διαπροσωπικό επίπεδο, διαπομπεύτηκες για μια φωτογράφιση, για ένα επώνυμο, για μια παρουσίαση εκπομπής, για τη σχέση σου με τους μετανάστες. Η κουλτούρα του λάιφ στάιλ και της τηλεαποβλάκωσης έχει γεννήσει ορδές τηλεκανίβαλων κάθε ηλικίας, πρόθυμους να κατασπαράξουν οποιονδήποτε τους δώσουν βορά τα κανάλια, χωρίς να αισθάνονται την ανάγκη να σκεφτούν ποιος είναι ο άλλος ή τι κάνουν με την άκριτη συμμετοχή τους στη διαπόμπευση. Δυστυχώς, Αφροδίτη, ζούμε σε μια χώρα όπου ο μέσος αλήτης είναι ο ευυπόληπτος πολίτης και όπου ο τσαμπουκάς, ο εκφοβισμός και ο τραμπουκισμός θεωρούνται παλικαριά. Μην απολογηθείς πια,γιατί δεν έβλαψες κανέναν. Εξάλλου, οι κανίβαλοι που σου επτίθενται δεν καταλαβαίνουν από λόγια. Το βλέπεις. Είναι κοινοί χούλιγκαν. Συνέχισε το δρόμο σου και αγνόησέ τους. Να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που σε κατανοούν και είναι μαζί σου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι άνθρωποι που έρχονται από τις τρίτες χώρες, δεν έχουν το επίπεδο εκπαίδευσης που υπάρχει στην Δύση και αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους. Η εδώ παρουσία τους δεν μειώνει την πνευματικό επίπεδο του συνόλου. Πως θα μπορούσε άλλωστε; Ωστόσο αφού υπάρχει έλλειμμα γνώσης καθήκον μας είναι να τους εκπαιδεύσουμε. Στον Άγιο Παντηλεήμονα πολλοί ενάρετοι και συνετοί συμπολίτες μας κάνουν αυτή ακριβώς την δουλειά οικειοθελώς, δεχόμενοι για τον λόγο αυτό την οργή και τους προπηλακισμούς των φασιστοειδών της περιοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Αναρχοφιλελεύθερος
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η εδώ παρουσία τους δεν μειώνει την πνευματικό επίπεδο του συνόλου."
Όχι, αντιθέτως. Το ανεβάζει απίστευτα. Σε σημείο που δεν μπορούμε να το φτάσουμε και από πνευματικό κόμπλεξ τους κατηγορούμε. Τί πίνεις ρε φίλε;
Αν εσύ νομίζεις πως θα αποκτήσουν πνευματικότητα από τα μαθήματα στον Αγ. Παντελεήμονα είσαι βαθιά νυχτωμένος. Εκτός κι αν ,ξέρω γω, εσύ μορφώθηκες στο κατηχητικό και σου φτάνει και σου περισσεύει αυτή η μόρφωση.
24 Σεπτεμβρίου 2010 6:44 π.μ. φιλε μου η κριτικη που ασκηθηκε στην κα ΑΛ-ΣΑΛΕΧ δεν εχει να κανει με την φωτογραφιση της αλλα με την κριτικη που ασκει εκεινη στους ελληνες που δεν θελουν τους λαθρομεταναστες..οι ισλαμιστες ειναι αυτοι που λιθοβολουν τις γυναικες που κανουν γυμνες φωτογραφισεις, τους ελληνες ομως αποκαλει η κα αλ-σαλεχ ρατσιστες, επειδη ακριβως οι ελληνες θελουν να ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Η ΚΑ ΑΛΣΑΛΕΧ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΓΥΜΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ..ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΕΙΝΟΥΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ Η ΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΛ-ΣΑΛΕΧ ΟΥΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ..ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΟΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήκα αλ-σαλεχ οι κακες γλωσσες λενε οτι παραιτιθηκατε απο την εκπομπη οχι για λογους ευθιξιας αλλα επειδη θα ειστε υποψηφια με τον κ.καμινη του πασοκ στην περιφερια αττικης και ως εκ τουτου υπαρχει απαγορευση απο τον νομο..
ΑπάντησηΔιαγραφήEύχομαι να βρείς τη δύναμη
ΑπάντησηΔιαγραφήνα συνεχίσεις τον αγώνα σου για δικαίωση των αδυνάτων
με φιλικά αισθήματα
Δημήτρης Συριόπουλος
Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο από το να σου ευχηθώ καλή τύχη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ιταλοι,οταν αρχισε η ...εκδρομη Αλβανων,προς Ιταλια,εστειλαν ενα σκαφος και οβουλιαξε ενα καικι που τους κουβαλουσε,και πνιγηκαν ολοι. Αποτελεσμα,δεν ξαναπροσπαθησαν να το κανουν. Αγριο πραμα βεβαια,αλλα οπως λεγανε και οι Λατινοι,salus populi,suprema lex est.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕβλεπα στην τηλεοραση την καθοδο της υποψηφιας δημαρχου, εκ μερους τμηματων του ΣΥΡΙΖΑ - ΣΥΝ κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην μεση ηταν η υποψηφια, γυρω της παρεταγμενοι διαφοροι φουσκωτοι... και γυρω απο τους φουσκωτους δεκαδες αστυνομικοι. Ετσι κατεβαινε στον λαο... Και οταν την ρωτουσαν στην τραγικη συνεντευξη που της πηραν τι αποψη εχει για την εγκληματικοτητα, αρνουνταν εστω να αναφερει την λεξη. Δεν ηταν αυτο το προβλημα ελεγε, το προβλημα ειναι ο ρατσισμος.
Προφανως ειναι προβλημα ο ρατσισμος, και πρεπει ολοι μας να τον πολεμησουμε. Αλλα ταυτοχρονα πρεπει να πολεμησουμε και ολες τις αλλες μορφες πολιτικης εκφρασης που δεχονται την βια ως μεσον επιβολης. Και ετσι, μαζι με τον πολεμο στον ρατσισμο πρεπει να πολεμαμε και τους αριστερους οπαδους της βιαιης επαναστατικης δρασης. Με τον ιδιο τροπο που πρεπει να πολεμαμε και την συνηθη εγκληματικη βια, αυτην που εκανε πολλους να γινουν ρατσιστες.
Χρειαζεται πληρης αναβαθμιση της αστυνομιας, νεες πολιτικες για την λαθρομεταναστευση, και πολιτικη βουληση για να αντιμετωπιστει θεσμικα η αριστερη και δεξια βια που παρεισφρυει στην πολιτικη ζωη. Αυτο σημαινει και απαγορευση μερικων κομματων, ταυτοχρονα με την απαγορευση οργανωσεων οπως η Χρυση Αυγη και η αλλη, με εκεινους τους γιους πολιτικων, που ειχαν στην γιαφκα τους χιλιαδες μπουκαλια για μολοτοφ.
Πρεπει οι ξενοι παραβατες του νομου να απελαυνονται, και οι ελληνες παραβατες να πηγαινουν φυλακη... Καθε νομιμος ξενος πρεπει να δηλωνει την κατοικια του, οπως γινεται σε ολες τις χωρες της ΕΕ, για να ελεγχεται... Δεν ειναι ρατσιστικο αυτο, ειναι σωστη λειτουργια ενος κρατους. Μονο με την ενδυναμωση του κρατους δικαιου μπορει να αντιμετωπιστει η βια, απο οπου και αν προερχεται.
Εντύπωση μου έκανε το σχόλιο για τα λεωφορεία. Εμένα ποτέ σε μου παραχώρησε κανένας θέση ούτε σε ουρές ούτε σε λεωφορείο στην Ελλάδα. Αντίθετα, στο Πακιστάν ας πούμε οι άντρες σηκώνονται πάντα για να δώσουνε τη θέση σε μια γυναίκα, επίσης σε όλα τα οχήματα οι γυναίκες κάθονται μπροστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς γυναίκα με θίγει και η μπούρκα αλλά και οι φωτογραφήσεις αμβίβολου καλλιτεχνικού περιεχομένου σε πορνοπεριοδικά.
Από τα σχόλια που διάβασα εδώ αλλά και σε άλλους διαδικτυακούς τόπους βλέπω πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στον σεβασμό προς τη γυναίκα παγκοσμίως.
Υποψιάζομαι οτι οι μετανάστες που έρχονται από την Ασία δεν είναι οι φτωχότεροι στη χώρα τους. Εκείνοι που πραγματικά πεθαίνουν της πείνας δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν τις οργανώσεις που τους μετακινούν εδώ.
Είσαι μεγάλο ψωνιστήρι Αλ Σαλεχ και λες και μεγάλες ανακρίβειες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πρόσεχε με το υφάκι σου και μην μας πουλάς μούρη παλιοχαμούρα
Σε παραδέχομαι γιατί δημοσιεύεις υβριστικά σχόλια, μάλλον δεν έχεις κάτι να κρύψεις :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω να προσθέσω τα εξής κ.Αφροδίτη Άλ Σαλέχ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε αλλοδαπή.Δεν είστε Ελληνίδα κάν.Αυτό δεν σας κάνει ανώτερη από Έναν Έλληνα που ζεί,εργάζεται,ψηφίζει στην ίδια του την πατρίδα.Όταν όλοι εσείς τρεφόσασταν με μπανάνες και σάρκες ανθρώπων και ζώων,κάνωντας βουντού κι άλλες γελοιότητες,από εμάς τους ΈΛΛΗΝΕς ΦΩΤΙΣΤΗΚΑΤΕ ΝΟΗΤΙΚΑ και με αγνές προθέσεις και οράματα,καί έν ολίγεις γίνατε πολιτισμένοι άνθρωποι.Προσωπικά δεν συμπαθώ τους αλλοδαπούς και δή τους λαθρομετανάστες που Πολιτικοί της απρόσωπης παγκοσμιοποίησης κουβάλησαν στη χώρα μου και εγκληματούν εναντίον της .Οι περισσότεροι από εσάς είστε κατάσκοποι των αρχηγών της νέας τάξης πραγμάτων.Κάποιες "πολιτισμένες"γνώμες μερικών μου φέρνουν εμετό...!!!Μη βιαστείτε Αφροδίτη-Κυρίες καί Κύριοι , να μου κολλήσετε το χαρακτηριστικό ταμπελάκι της μίας ακόμη φασίστριας...!!!ΑΛΛΑΞΤΕ ΜΕΤΑΛΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΤΑΜΠΕΛΩΝ ΜΑΣ!!!ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΧΑΛΚΟ ,ΕΞΑΛΟΥ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΡΟΝΙΑ ΓΕΝΗ ΤΟΝ ΦΟΒΑΣΤΕ.ΕΠΙΣΗΣ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ,ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ,ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ...!!!
ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛ-ΛΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑ ΦΤΙΑΧΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΩΝ ΣΑΣ, ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ, ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ. ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΑΣ,Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΜΑΣ,Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ,ΤΟ ΙΧΩΡ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΕΡΟ DNA ΜΑΣ ,ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΚΙ ΕΜΑΣ ΜΑΖΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ,ΠΟΥ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ...!!!ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!!ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ !!! ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ !!!
ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΓΝΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ ΣΤΗ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΦΩΤΕΙΝΗ.ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ !!!!
ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΑΝΑΡΤΙΣΕΤΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΛΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΙΑΡΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΘΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΑΣ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΙ Η ΦΥΛΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ,ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΥ ΜΥΝΗΣΗ.ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ,ΑΥΤΑ ΕΚΦΡΑΖΩ.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ,ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΚΕΙ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΒΕΣΤΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ !!!ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΑΣ ΔΙΩΧΝΕΙ ΚΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΕΔΩ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΕΒΕΣΤΕ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥΣ ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ...!!!!
ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ...!!!
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ...!!!!
ΣΑΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩ.ΑΝ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΥΝΙΚΗ.ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΤΗΣ.ΜΕ ΕΜΑΘΕ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ.ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.ΝΑ ΛΕΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΥΝΗΓΗΤΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΜΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ !!!!
Αυτό που μου "αρέσει" στους Ελληνες ακροδεξιούς είναι ότι είναι ευγενικοί, φυσικά τις μπαρούφες που λένε τις πιστεύουν άνθρωποι που, εγκεφαλικά, μοιάζουν περισσότερο με ζώα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι "κουτόφραγκοι" Δυτικοί και μας συντηρούν, πως να το κάνουμε μπορεί να άργησαν να κατέβουν από τα δέντρα αλλά πρόκοψαν :)))
Το γεγονός ότι τη χώρα την κατέστρεψε μία κυβέρνηση εθνικα ευαίσθητη να το αναφέρω; :P
ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΤΑΤΕ ΙΩΑΝΗΚ,ΜΕ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΘΕΙΣ..! ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΛΟΥΣ-ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΥΣ...!!!ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ(EXEIΣ ΚΙ ΕΣΥ ΛΙΓΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ DNA ΣΟΥ), ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΟΠH ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΕΞΩ ΤΑ ΝΕΦΕΛΙΜ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΧΑΧΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΤΕ....!!!!ΝΕΦΕΛΙΜ ΚΑΙ ΜΠΑΧΟΜΕΧ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ.ΕΡΕΥΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ Κ.ΧΑΡΔΑΒΕΛΑ.YOUTUBE.ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟΝ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΙΡΩΝΕΥΤΕΙΣ ΤΟΝ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ!ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΩΝ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΦΕΛΙΜ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΑ,ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΓΚΟΙΜ Η ΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΤΟΥΣ...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΘΑΡΓΟ...!!!ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΟΥ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ.ΟΛΟΙ.!!! :-(
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΜΑΖΟΝΑ-ΝΕΦΕΛΙΜ ΣΜΟΥάΤΣΕ